شناسهٔ خبر: 84162 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

حضور سفیر سوئد در حرم امام علی(ع)+عکس

حرم امام علی (ع) 43 سفیر سوئد پس از تشرف به حرم امام علی(ع) گفت: با اینکه من یک مسیحى پروتستانت هستم اما وقتى به زیارت این مکان می‌آیم احساس مى‌کنم یک تجربه عظیم و انسانى را سپری می‌کنم.

به گزارش نماینده به نقل از ابنا، «یورگن لندستورم» سفیر کشور سوئد در عراق به زیارت حرم مطهر امام علی(ع) شرفیاب شد و با جانشین تولیت آستان دیدار کرد.

وی در رابطه با حضور خود در آستان اظهار داشت: از هنگامى که مسؤولیت سفارت کشورم در بغداد را بر عهده گرفتم برای سومین بار است که به شهر نجف می‌آیم و هر بار تغییرات و پیشرفت‌هاى قابل ملاحظه‌اى در پروژهاى توسعه سازى و عمرانى این مکان مشاهده می‌کنم.

وی افزود: طی دیدار با جانشین تولیت آستان پیرامون جوانب مختلف بروزه هاى عمرانى به گفتگو پرداختیم.

سفیر کشور سوئد در بغداد در ادامه صحبت‌هاى خود گفت: یکى از مهم‌ترین بخش‌هاى سفرم به نجف شرفیابى به زیارت بارگاه مقدس امام علی(ع) بود. با اینکه من یک مسیحى پروتستانت هستم اما وقتى به زیارت این مکان می‌آیم احساس مى‌کنم یک تجربه عظیم و انسانى را سپری می‌کنم. چرا که معتقدم رهنمود‌ها و پیام حضرت على(ع) براى تمامى بشریت است. لذا هنگام حضور در این مکان احساس عزت و افتخار می‌کنم. چون آمدن به این شهر مقدس و به این قبر مطهر را یک تجربه شخصى خوب براى خود و آینده شغلى خویش می‌دانم.

نظر شما