شناسهٔ خبر: 83995 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

عضو فراکسیون رهروان ولایت:

عارف هم زیر چتر لاریجانی قرار میگیرد/ باید از ظرفیت افراد استفاده کرد

موید حسینی صدر/2 عضو فراکسیون رهروان ولایت:بنده معتقدم آقاي لاريجانی فرد واقع بين و انديشمندي است که نه تنها خيلي ها زير چتر مورد نظر ايشان قرار خواهند گرفت بلکه شخص آقای عارف هم زير اين چتر خواهند رفت.

به گزارش نماینده، مويد حسيني صدر، سخنگوي فراکسيون دانشگاهيان مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با آريا، درباره تلاش محمدرضا عارف در جهت ائتلاف اصلاح طلبان با اصولگرايان معتدل گفت:در طول ۳۵ سال گذشته اختلاف سليقه ها پررنگ تر شده است که اين باعث شده در هرمقطعي از ظرفيت خدمتي يک عده اي استفاده نشود و آنها کنار گذاشته شوند.

وي افزود:هر دولتي با شعاري که بر سر کارامده عده اي را حذف و عده ديگري را جايگزين کرده است اما در حال حاضر که کشور در شرايط تحريم قرار دارد و مذاکرات سختي در حال انجام است به نظر مي رسد استفاده از تمام ظرفيتهاي کشور ضروري است.

نماينده مردم خوي و چايپاره‏ تاکيد کرد:اگر ما بخواهيم به بهانه جناحي بودن افراد، حذفي برخورد کنيم و کشور را در استفاده از ظرفيت ها محروم کنيم ممکن است براي هميشه نيروهاي بي تجربه که اشرافيت و پختگي کامل نسبت به مسائل ندارند روي کار بيايند و نشود از همه ظرفيتهاي کشور استفاده کرد.

وي اظهار داشت:استفاده از نيروهاي فکري جامعه مهمترين ظرفيت کشور است که بايد ازآن استفاده شود بنابراين بنده معتقدم حرکت آقاي عارف براي ائتلاف اصلاح طلبان و اصولگرايان معقول است. ما بايد تلاش کنيم از ظرفيت افرادي که در چارچوب اصول اصلي نظام و قانون اساسي حرکت مي کنند و از سواد و تجربه کافي برخوردارند، استفاده شود.

اين نماينده مجلس گفت:دليلي ندارد با برچسب زدن افراد را حذف کرد چراکه ما مي بينيم حتي در بين مسوولين دولت آقاي احمدي نژاد و دولتهاي قبل از ايشان هم افراد خوشنامي حضور دارند بنابراين نبايد افراد را با برچسب زني حذف کرد.

وي با اشاره با جايگاه علي لاريجاني در انتخابات مجلس، تصريح کرد:بنده معتقدم آقاي لاريجاني فرد واقع بين و انديشمندي است که نه تنها خيلي ها زير چتر مورد نظر ايشان قرار خواهند گرفت بلکه شخص آقاي عارف هم زير اين چتر خواهند رفت.

مويد حسيني صدر گفت:در شرايط فعلي کشور ائتلاف ميان جريان ها و افراد مختلف مفيد است و جامعه نيز به اين رشد رسيده که فارغ از تحليل سياستمداران تصميم گيري کند همانطور که آقاي روحاني باوجود آنکه کمترين حمايت سياستمداران را داشت اما مردم به اين نتيجه رسيدند که ايشان در شريط فعلي کارآيي بيشتري دارد بنابراين در انتخابات مجلس هم غير از ليست تهران در شهرستانها مردم براساس برنامه ها، شخصيت و گفتار فرد تصميم گيري خواهند کرد و با موج سياسي که در کشوربه نفع يا عليه کسي ايجاد خواهد شد خيلي توجه نخواهند کرد.

نظر شما