شناسهٔ خبر: 83843 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

رئیس آینده مجلس خبرگان رهبری کیست؟

موحدی کرمانی عضو مجلس خبرگان رهبری: به نظر من، احتمالا آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس آینده مجلس خبرگان باشد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در حاشیه نشست ۳ هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی در خصوص جلسه با آیت‌الله مصباح یزدی در زمینه وحدت اصولگرایان گفت: با آقای مصباح یزدی جلسه خواهیم داشت، حتما در برنامه با ایشان مشورت می‌کنیم و نظر ایشان را هم خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم جامعتین با نظر آیت‌الله مصباح نظر واحدی داشته باشد.  

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه گفته می‌شود شما با آقای ولایتی و قالیباف در این خصوص دیدار داشته اید گفت: با آقای قالیباف و ولایتی دیدار نداشته‌ام.

آیت‌الله موحدی کرمانی در خصوص انتخابات ریاست مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: ریاست خبرگان وقتی اجلاسیه آن تشکیل شد مشخص می‌شود. اینکه چه کسی رئیس خواهد شد مشخص نیست. در حال حاضر گمانه‌زنی‌هایی هست که روشن نیست به نظر من، احتمالا آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس آینده مجلس خبرگان باشد.

وی همچنین به فعالیت‌های جامعه روحانیت در زمینه وحدت اصولگرایان اشاره کرد و گفت: جامعه روحانیت به دنبال این است تا اصولگرایان را جمع کند تا آنها به نظر واحدی برسند. به همین خاطر با آیت‌الله مصباح یزدی نیز جلسه خواهیم داشت.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به لغو دیدار سه‌جانبه خود با آیت‌الله مصباح‌ یزدی و آیت‌الله یزدی گفت: قرار بود جلسه‌ای داشته باشیم اما به دلایل مشکلاتی این جلسه تشکیل نشد. فکر می‌کنم اواخر اسفندماه زمان برگزاری این جلسه مشخص شود.  

آیت‌الله موحدی کرمانی در خصوص مواضع فرهنگی دولت نیز گفت: از خدا می‌خواهیم دولت را کمک کند تا در حوزه فرهنگی آنچه که رهبری انتظار دارند هماهنگ باشند. انتظار برای گام‌های بیشتری در حوزه فرهنگی از دولت وجود دارد.

وی همچنین در خصوص اقداماتی در حوزه اقتصاد مقاومتی در کشور نیز گفت: مسائل مهمی در اقتصاد مقاومتی وجود دارد که هنوز انجام نشده است. پرهیز از اسراف یکی از اصول اقتصاد مقاومتی است اما نشنیده‌ایم که گام بزرگی در این مسیر برداشته شود.  

نظر شما