شناسهٔ خبر: 83804 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

امشب پایان مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری

کنکور/1 مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۴، ساعت ۲۴ امشب سه‌شنبه ۲۸ بهمن پایان می‌پذیرد و داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند باید سریع‌تر برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش نماینده، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مهلت ثبت‌نام شرکت در آزمون سراسری سال ۹۴ اظهار داشت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۴ ساعت ۲۴ امشب سه‌شنبه ۲۸ بهمن ماه پایان می‌پذیرد و داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند باید سریع‌تر برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۸ صبح امروز، ۶۸۶ هزار و ۱۱۶ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام انجام نداده‌اند باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از تکمیل تقاضانامه اینترنتی، فرم پیش‌نویس را تکمیل کرده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات خود، از شماره پرونده ۷ رقمی و کد رهگیری ۱۶ رقمی پرینت تهیه و نزد خود نگه دارند.

 

نظر شما