شناسهٔ خبر: 83777 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

سردار آزمون جدید ایران+عکس

سعید عزت اللهی سعید عزت‌اللهی را فراموش نکنیم.

به گزارش نماینده به نقل از خبرورزشی، ما ایرانی‌ها اخلاق عجیبی داریم. گاهی وقت‌ها مثل رعد و برقیم و چنان هوای‌مان ابری می‌شود که مثل باران شمال، شروع می‌کنیم به باریدن.



گاهي وقت‌ها هم هواي تهران مي‌زند به سرمان. سال تا سال يادي از باران نمي‌كنيم. در هر كاري دچار افراط و تفريط مي‌شويم و خيلي وقت‌ها يادمان مي‌رود كه در اين فوتبال هستند بازيكنان جواني مانند سعيد عزت‌اللهي؛ بازيكناني كه مي‌توانستند به سادگي از تيم ملوان به استقلال يا پرسپوليس بروند و ظرف مدت كوتاهي هم پولي به جيب بزنند و اسمي دركنند.

راستي اين خود ما نبوديم كه همين بازيكنان را نصيحت مي‌كرديم كه به فوتبال اروپا بروند و به جاي پولدار شدن در ايران و اسم در كردن، به فكر ارتقاي سطح فني فوتبال خود باشند؟

چرا، اين خود ما بوديم كه نصيحت وارونه براي آنها مي‌نوشتيم اما امروز سعيد عزت‌اللهي يكي از جوانان خوب فوتبال ايران را كه در اتلتيكومادريد بازي مي‌كند و اتفاقاً براي اين تيم گل هم مي‌زند را فراموش كرده‌ايم. يادمان نرود سعيد بچه همين‌جاست. بچه ايران. هموطن ما. او هم استعدادي است مثل سردار آزمون و عليرضا جهانبخش.

بي‌شك سعيد در اتلتيكومادريد موفق خواهد شد و مدارج بالاتر را از تيم جوانان تا تيم‌هاي بالاتر طي خواهد كرد. سعيد را فراموش نكنيم دوستان. او به اروپا رفته و بي‌شك با دست پر به فوتبال ما بازخواهدگشت.

نظر شما