شناسهٔ خبر: 83725 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قوه قضاییه بدون تأثیرپذیری از فشارها به پرونده مهدی هاشمی رسیدگی کند

سیدعلی طاهری/2 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما از قوه قضاییه انتظار داریم تا در رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی تحت تأثیر قرار نگیرد و کار به گونه‌ای نباشد که برخی‌ها حمایت‌ها در حاشیه امن قرار داشته باشند.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در قوه قضاییه گفت: ما از قوه قضاییه انتظار داریم با قاطعیت تمام بدون نگاه کردن به حواشی پرونده و افرادی که پشت یک ماجرای متهم خود را مخفی می‌کنند و یا به حمایت از آن برمی‌خیزند به پرونده رسیدگی کنند.

وی افزود: کار نباید به گونه‌ای باشد که اگر فردی از حمایت حامیان قدرتمند برخوردار نبود با وی برخورد قانونی در قوه قضاییه صورت گیرد اما فردی که از اینگونه حمایت‌ها برخودار است در حاشیه امنی قرار داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: ما به قوه قضاییه این امید را داریم که بتواند در پرونده مهدی هاشمی نیز سربلند بیرون آید و آنچه که قانون ایجاد می‌کند برای این متهم نیز حکم را صادر  کند و در مقابل فشارها مقاومت کند. دعای خیر مردم و ایثارگران پشت سر آنهاست و رضایت الهی نیز پشت صدور این احکام خواهد بود و بدون هیچ تبعیضی به قانون عمل کنند.

نظر شما