شناسهٔ خبر: 83680 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

احمدی نژاد در دیدار با جمعی از سفرای کشورهای اسلامی:

نظام سلطه برای کشورهای منطقه برنامه دارد

احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: نظام سلطه برای کشورهای منطقه برنامه دارد اما به لطف الهی نقشه های آنان ، برای ملت ها آشکار شده است ولی شیاطین در سراشیبی سقوط هستند.

به گزارش نماینده به نقل از مهر مردم، جمعی از سفرا و نمایندگان سیاسی کشورهای اسلامی مقیم تهران، با حضور در دفتر دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، مراتب تسلیت و همدردی ملت و دولت متبوع خود را به مناسبت فقدان والده مکرمه ایشان، ابلاغ کردند.

در این دیدار که عصر امروز (یکشنبه) انجام شد، صلاح زواوی سفیر فلسطین در تهران به عنوان مقدم السفرا، مراتب تاثر و تالم خود و نمایندگان سیاسی چند کشور دیگر حاضر در این دیدار را از درگذشت والده ماجده دکتر احمدی نژاد ابراز داشت و از خداوند متعال برای ایشان و سایر بازماندگان آن مرحومه مغفوره، طلب صبر و اجر کرد.

رئیس جمهور سابق نیز در سخنانی ضمن قدردانی از ابراز همدردی نمایندگان ده کشور مورد اشاره، حرکت در مسیر پیشرفت های هرچه بیشتر مادی و معنوی را برای تمامی کشورهای اسلامی آرزو کرد.

وی گفت: ریشه اصلی حوادث در منطقه ما به دخالت ها و برنامه ریزی مستکبران و مدعیان رهبری جهانی و بخصوص صهیونیسم بین الملل بازمی گردد. آنان در کشتار مردم، نقش اصلی را برعهده دارند و سپس با گستاخی تمام، پرچم حمایت از حقوق ملت ها را بلند می کنند.

احمدی نژاد تصریح کرد که نظام سلطه برای کشورهای منطقه برنامه دارد اما به لطف الهی نقشه های آنان، برای ملت ها آشکار شده است ولی شیاطین در سراشیبی سقوط هستند.

وی همکاری برادرانه میان کشورهای منطقه خاورمیانه را ضروری خواند و تاکید کرد که آزادی کامل فلسطین، نقطه عطف اضمحلال صهیونیسم جهانی و مستکبران خواهد بود.

در این دیدار سفرا و نمایندگان سیاسی کشورهای مسلمان مصر، قطر، سودان، فلسطین، سوریه، عراق، کومور، عمان، الجزایر، سومالی و همچنین زیمبابوه حضور داشتند.

نظر شما