شناسهٔ خبر: 83573 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حساب اغتشاشگران غائله ۲۵ بهمن ۸۹ از شرکت‌کنندگان در انتخابات جدا شود

آریایی نژاد43 نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به غائله ۲۵ بهمن سال ۸۹ گفت: باید حساب اغتشاشگران از دیگر مردم جدا شود و این مسئولیت رسانه‌ها را سنگین می‌کند.

به گزارش نماینده، احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ۲۵ بهمن‌ ماه سالروز غائله اغتشاش‌گران در سال ۸۹ به بهانه حمایت از انقلاب‌های تونس و مصر گفت: اغتشاشات به بهانه تقلب در انتخابات آغاز شد.

وی با یادآوری اینکه درصد بالایی از شرکت‌کنندگان در انتخابات سال ۸۸ به رئیس‌جمهور منتخب رأی دادند، خاطرنشان کرد: عده‌ای نیز با نیت خیر به دیگر نامزدها رأی دادند اما در این میان گروهی شروع به آشوب و تخریب کردند و بهره خود را ببرند.

آریایی‌نژاد با تأکید بر ضرورت تفکیک اغتشاش‌گران از دیگر مردم که در انتخابات شرکت کرده و به نامزدهای دیگر رأی دادند، گفت: همانطور که رهبری فرموده‌اند اعتراض خیابانی مردود، اما هرکس به هر کاندیدایی رأی داده در پیشگاه خدا مأجور است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواهند با استفاده از بهانه‌ها برای نظام دردسر درست کنند، اظهار داشت: باید حساب این عده از دیگر مردم جدا شود و این مسئولیت رسانه‌ها را سنگین می‌کند.

نظر شما