شناسهٔ خبر: 83468 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

به‌زودی؛ دیدار اعضای فراکسیون رهروان ولایت با آیت‌الله آملی لاریجانی

فراکسیون رهروان43 عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از دیدار اعضای این فراکسیون با رئیس قوه‌ قضائیه خبر داد و گفت: این دیدار پیش از پایان سال انجام می‌شود.

به گزارش نماینده، اسماعیل جلیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم از دیدار اعضای این فراکسیون با رئیس قوه قضاییه خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه دیدار و گفت‌وگو کنند.

وی با بیان اینکه دیدار اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با رئیس قوه‌قضائیه پیش از پایان سال انجام می‌شود، افزود: زمان دقیق این دیدار هنوز مشخص نیست.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه قرار است در این دیدار پیرامون مسائل روز کشور در حوزه قضائی و حقوقی بحث و تبادل نظر شود، تصریح کرد: همچنین قرار است در این دیدار درباره حقوق بشر وی نیز راهکارهای قانونی آن برای مقابله با هجمه دشمنان بحث و تبادل نظر شود.

جلیلی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم با دفتر رئیس قوه‌قضائیه برای انجام این دیدار انجام شده است، گفت: هر زمان که اعلام آمادگی از سوی دفتر وی اعلام شود، این دیدار انجام خواهد شد، اما به احتمال خیلی زیاد ای دیدار تا پیش از پایان سال انجام می‌شود.

نظر شما