شناسهٔ خبر: 83412 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حدادعادل:

نباید منتظر نتیجه‎ای فوری از نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپایی باشیم

حدادعادل/2 رئیس‎فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این‎که نباید منتظر نتیجه‎ای فوری از نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی باشیم، تاکید کرد: سوالات مطرح شده در نامه مذکور در آینده اثر خود را بر ذهن جوانان غربی می‎گذارد.

به گزارش نماینده غلامعلی حداد‎عادل، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با «نسیم» در خصوص "نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی "، گفت: به نظر من این اقدام آقا یک اقدام حکیمانه و شجاعانه بود یعنی ایشان انگشت گذاشتند روی یک واقعیتی که هر آدم منصفی آن را تصدیق می‌کند.

وی با اشاره به این که رهبر انقلاب در نامه مذکور چند سوال را در مقابل هجمه‎های رسانه‌ای علیه اسلام مطرح کردند، افزود: من تصور می‌کنم نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکا یک بذری است که افشانده شده و با گذشت زمان در ذهن جوان‌ها و در ذهن‌ آنهایی که مخاطب این سئوال هستند جوانه‌هایی سر خواهد زد.

حداد‎عادل همچنین در خصوص اثرگذاری و بازخورد نامه رهبر انقلاب بر اذهان جوانان جامعه هدف، خاطرنشان کرد: این نامه نامه‌ای نیست که منتظر نتیجه‎ای فوری در فردا برای آن باشیم چرا که در سال‌های‌ آینده این سئوالات در ذهن آنها اثر خواهد کرد.

نظر شما