شناسهٔ خبر: 83349 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوزاد ۵ ماهه از شدت گرسنگی جان باخت+عکس

نوزاد 43 یک دختر ۱۹ ساله اهل روسیه ، بعد از ترک نوزاد ۵ ماهه‌اش که از گرسنگی مرد در حالی که خود به مدت ۲ هفته در مهمانی خوش می گذراند، به عنوان "مادر هیولا" در روزنامه های سنت پترزبورگ لقب گرفت .

به گزارش نماینده به نقل از روزنامه های روسی" آلنا الپاتوا" دختر نوزاد خود " ورونیکا" را تنها در آپارتمانش رها کرد و به مدت ۱۴ روز ناپدید شد.

زمانی که "الپاتوا" بعد از ۲ هفته به خانه اش بازگشت، دختر ۵ ماهه اش را دید که به طرز غم انگیزی بر روی تخت کوچکش مرده است.

در  جلسه محاکمه دادگاه، "الپاتوا"  مجرم شناخته شد و به اتهام آدم کشی ظالمانه در حق نوزادش برای ۱۰ سال به زندان محکوم شد.

وی در محاکمه گفت : من واقعا از رفتار ظالمانه خود پشیمان هستم، من هرگز نمی‌خواستم چنین اتفاق غم انگیزی برای کودکم رخ دهد، تازه حالا به ظلمی که در حق نوزادم کردم، پی بردم.

این مادر ۱۹ ساله در دادگاه اظهار کرد که این اتفاق می‌تواند تقصیر پدر و مادر خودش نیز باشد، چرا که آنها هرگز به او آموزش ندادند که چطور می‌تواند از فرزندش نگهداری کند و او را  به حال خود رها کرده بودند.

طبق گفته دادگاه، والدین این دختر همیشه با او بدرفتاری کرده و چند سالی بود دخترشان را رها کرده بودند.

وکیل این مادر هیولا به نام " اولگ کیاشکو" در دادگاه ادعا کرد که خانم " الپاتوا" از پدر نوزادش درخواست کرده بود که از دخترشان مراقبت کند.

وی افزود: درست است که این مادر نوزاد ۵ ماهه اش را رها کرده بود، اما او گمان می کرد پدر فرزندش در خانه است و از او مراقبت خواهد کرد، در حالی که متاسفانه  پدر نیز فرزندش را رها کرده  و اهمیتی به او نداده بود.

وکیل  خانم " الپاتوا" گفت که شاید حکم ۱۰ سال زندانی به دلیل شرایط بد زندگی و خانوادگی این دختر ۱۹ ساله و آگاه نبودن او از عواقب کارش، کمتر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

نظر شما