شناسهٔ خبر: 83211 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

تمهیدات ترافیکی ۲۲ بهمن

راهپیمایی 22 بهمن رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه راهور فاتب را برای برپایی هر چه با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تشریح کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، سرهنگ سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای ایام‌الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ برای برپایی هرچه باشکوهتر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تمهیدات ترافیکی را از سه‌شنبه ۲۱ بهمن به اجرا درخواهد آورد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات را به صورت ذیل اعلام کرد:

۱- میدان آزادی، خیابان آزادی، خیابان انقلاب، بخشی از خیابان دماوند تا راست‌گردهای بزرگراه امام علی.

۲- بزرگراه سعیدی تا میدان فتح

۳- بزرگراه محمدعلی جناح تا پل‌های شیخ فضل‌الله نوری

۴- بزرگراه یادگار تا پل شیخ فضل‌الله نوری

۵- از میدان توحید تا تقاطع انقلاب

۶- خیابان ولی‌عصر از میدان ولی‌عصر تا تقاطع انقلاب

۷- تمام خیابان‌های ضلع جنوب انقلاب و آزادی از جمهوری اسلامی به بالا

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: ما در این مسیرها محدودیت توقف را اعمال خواهیم کرد؛ از ساعت ۲۳ روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن قصد ممنوعیت تردد را در خیابان‌های موجود در این محدوده اعلام خواهیم کرد و اگر وسیله نقلیه‌ای در حاشیه این مسیرها پارک شده باشد به وسیله جرثقیل جابه‌جا می‌شود اما به پارکینگ نمی‌رود بلکه به معابر اطراف هدایت می‌شود و شماره خودرو به مرکز پیام و ۱۱۰ اعلام می‌شود.

سرهنگ حسینی ادامه داد: اگر شهروندی بعد از ساعت ۲۳ سه‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه به بعد با نبود خودروی خود در این مسیرها مواجه شد با شماره ۱۱۰ یا ۶۳۹۵۱۴۶۰ و ۶۶۹۲۶۶۶۶ تماس بگیرد تا از محل انتقال خودروی خود باخبر شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان این مطلب که از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن در تمام مسیرهای مذکور بحث ممنوعیت تردد را خواهیم داشت، تصریح کرد: این ممنوعیت تردد شامل کلیه وسائل نقلیه سبک و سنگین و موتورسیکلت خواهد بود.

وی به تعاملات با سایر دستگاه‌ها برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به راهپیمایان اشاره کرد و گفت: مترو به صورت پررنگ و با ظرفیتی بیش از ظرفیت روزهای عادی در مسیر راهپیمایی سرویس‌دهی می‌کند.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به تاکسیرانی پرداخت افزود: تاکسیرانی نیز در این روز در نقاطی که به عنوان پارکینگ برای خودروهای شخصی و موتورسیکلت تعیین شده حضور خواهد داشت و ۵۰۰ دستگاه ون در میدان صادقیه، بزرگراه یادگار، میدان توحید و ولی‌عصر مستقر خواهند شد تا مردم را به مسیر راهپیمایی در طول خیابان انقلاب و میدان آزادی برسانند.

وی ادامه داد: اتوبوسرانی نیز با کلیه ظرفیت در بحث جابه‌جایی مسافران تلاش خواهد کرد لذا از همه شهروندان تقاضا می‌شود حتی الامکان از خودروی عمومی استفاده کنند.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: پایانه غرب از ساعت ۲۱ روز سه‌شنبه تعطیل است و شهروندانی که قصد سفر دارند باید قبل از ساعت ۲۰ خود را به این ترمینال برسانند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به مسافرانی که روز ۲۲ بهمن از طریق فرودگاه وارد تهران می‌شوند اشاره کرد و گفت: تنها مسیر برای خروج از فرودگاه از تهران معراج، بزرگراه سعیدی، شمال به جنوب و در نهایت میدان فتح است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به شهروندان توصیه کرد که همکاری لازم را برای پارک خودروهای شخصی در پارکینگ‌های تعیین شده داشته باشند و موتورسیکلت‌سواران نیز وارد جمعیت نشوند تا مراسم هرچه بهتر با نظم و انضباط و هدایت و نظارت برگزار شود.

سرهنگ حسینی به توان صددرصدی پلیس راهور اعم از انسانی و لجستیک در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: از بالگرد نیز برای رصد و پایش و نظارت استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: پایان طرح ممنوعیت تردد خودروها همزمان با پایان راهپیمایی و پایان سخنرانی مراسم است.

 

نظر شما