شناسهٔ خبر: 83184 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

واکنش سیدرضا اکرمی به اظهارات نوبخت

سیدرضا اکرمی43 رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه نسبت به رئیس جمهور کمال احترام را قائل هستم گفت: هیچ گاه نگفته ام که منصب دولتی دارم. کوشش می‌کنم "مشی من" اعتدالی باشد.

به گزارش نماینده، حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفتگو با «نسیم» در خصوص انتشار اخباری مبنی بر برکناری اش از دولت گفت: یک طلبه هستم و کارم خواندن، ‌نوشتن و گفتن است و در هر سنگری که باشم چه مجلس و چه ریاست جمهوری به عنوان خادم انجام وظیفه می کنم و کوشش می کنم مشی من اعتدال باشد.

وی افزود: عنوان و پست برای من نه امتیاز آور است و نبودش عیب نیست بعضی از مطالب را رسانه ها می نویسند و بنده هیچگاه نگفته ام که سمت دولتی دارم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: بنده ۵ دوره نماینده مجلس و در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بودم و در حال حاضر به عنوان امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری و رئیس شورای فرهنگی مشغول به خدمت هستم و هیچ مشکلی در انجام وظیفه ندارم.

وی در پایان با بیان اینکه نسبت به رئیس جمهور کمال احترام را قائل هستم، ‌خاطرنشان کرد: ۵۳ است که در کنار حسن روحانی به عنوان یک برادر و دوست هستم و هیچ مشکلی با دولت ندارم.

نظر شما