شناسهٔ خبر: 83093 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حجت الاسلام طاهری :

علاوه بر کلیات در جزئیات نیز باید توافق شود

علی طاهری43 نماینده مردم گرگان و آق‌قلا با تأکید بر ضرورت لحاظ شدن مطالبات ایران در توافق هسته‌ای گفت: علاوه بر کلیات در جزئیات نیز باید توافق صورت گیرد.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در گفت‌وگو با فارس، در مورد بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ این بیانات اشراف ایشان را بر مذاکرات نشان داد و ثابت کرد که ایشان پیگیر جزئیات هستند.

وی با اشاره به تشکر مقام معظم رهبری از تلاش‌های مسئولان مذاکره‌کننده ایرانی، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به طرف مقابل هشدار دادند تا از تلاش برای زیاده‌خواهی دست بردارد.

طاهری ادامه داد: معنی این هشدار نوعی اتمام حجت با طرف غربی بود که اگر بخواهد پیشرفت ما را متوقف کند نظام با چنین توافقی کنار نخواهد آمد.

وی با تأکید بر ضرورت لحاظ شدن مطالبات ایران در توافق هسته‌ای، اظهار داشت: در این توافق علاوه بر کلیات جزئیات نیز باید مورد توافق قرار گیرد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا، گفت: در غیر این صورت ایران حاضر به پذیرش توافق با ۱+۵ نخواهد بود و حتی در ازای رفع بخشی از تحریم‌ها نیز دست از آرمان‌های خود بر نمی‌دارد.

نظر شما