شناسهٔ خبر: 83010 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

راهپیمایی ۲۲ بهمن، پشتیبانی از مذاکره‌کنندگان در شرایط حساس

محمدحسین فرهنگی/2 عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای در شرایط حساس دستیابی به نتیجه یا شکست قرار دارد، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم مذاکره‌کننده باشد.

به گزارش نماینده، محمد حسین فرهنگی در گفتگو با مهر با بیان اینکه حضور مردم در حمایت از نظام در صحنه راهپیمایی‌ها همیشه تاثیرگذار بوده است، اظهار داشت: مشکلاتی که در برخی مقاطع تاریخ کشور ایجاد شده، ناشی از برداشت اشتباه دشمن در مورد وجود اختلاف میان مردم و نظام بوده است که تلاش داشته‌اند از این فضا سوء استفاده کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مذاکرات هسته‌ای در شرایط حساس دستیابی به نتیجه یا عدم نتیجه قرار گرفته است و حضور مردم در صحنه راهپیمایی می‌تواند پشتیبانی از مذاکره‌کنندگان باشد.

وی با تاکید بر اینکه منطقه در مسیری قرار گرفته که به نفع جمهوری اسلامی خواهد بود، اظهار داشت: اهداف غرب در حمایت از داعش حاصل نشده و داعش به تهدیدی برای غرب تبدیل شده است، تحولات یمن، بحرین، لبنان و سوریه نشان می‌دهد اتحادی میان ملت‌های مسلمان در حال شکل‌گیری است.

فرهنگی اختلاف غرب و روسیه بر سر اوکراین را به نفع ایران خواند و گفت: شرایط برای حضور بیشتر ایران در منطقه و جهان فراهم است و این امر فضای ارزشمندی را در مذاکرات به نفع جمهوری اسلامی رقم خواهد زد.

نظر شما