شناسهٔ خبر: 82872 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ

مواضع متفاوت درباره مسکن مهر:

وزیر راه: طرح مسکن مهر مزخرفی است! / نریمان: دولت طرح های مسکن مهر را اجرا می کند

مسکن در حالی که وزیر راه و شهرسازی، مسکن مهر را طرح مزخرف عنوان کرده بود، مدیر کل شرکت عمران شهرهای جدید در اظهار نظری بر اجرای طرح های زیربنایی مسکن مهر تاکید کرد.

به گزارش نماینده محسن نریمان در مصاحبه با واحد مرکزی خبر، با بیان اینکه هزینه این طرح ها از محل آورده خود شرکت تامین می شود ،  افزود : تصمیم گرفته ایم هزینه ساخت مدرسه ،‌جاده سازی ،‌مدرسه ،‌آب و فاضلاب...را به آورده مردم تحمیل نکنیم.

وی گفت : این  تصمیم به افزایش تسهیلات کمک می کند و تلاش می کنیم که به نفع مردم وارد شویم و با کمترین قیمت ها طرح مسکن مهر به پایان برسد.

نریمان با اشاره به اینکه قیمت مسکن مهر در شهر پردیس با توجه به  ناهموار بودن آن کمی گران تر است ،گفت: در قراردادهای متقاضیان به این موضوع اشاره شده که پرداخت ها ، علی الحساب است و قیمت نهایی پس از پایان کار مشخص خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: این موضوع  را که اعلام شده است متقاضیان مسکن پردیس باید مبلغی را پرداخت کنند و بعدا گفته شده است این مبلغ را نمی گیریم ، نشنیده ام.

وی افزود: متقاضیان باید بر حسب قراردادی که دارند باید آن مقدار را بپردازند و هرجا که حقی از مردم ضایع شود، به نفع مردم ورود می کنیم.

نریمان گفت: تمامی آورده های مردم به حساب خود مردم واریز می شود و ‌قردادها نیز سه جانبه بین مردم، ‌پیمانکاران و بانک است و وزارت راه و شهرسازی فقط نقش نظارتی دارد.

وی افزود :  برای افراد زیرپوشش کمیته امداد ، بهزیستی و افراد ناتوان یارانه مسکن داریم  و کمک خواهیم کرد.

وی گفت: وارث طرح هایی هستیم که باید دو سال پیش تمام می شد و تلاش می کنیم  سال آینده همه این طرح ها به پایان برسانیم.

نریمان گفت: طرح مسکن مهر شهر جدید پرند 87 درصد پیشرفت دارد اما آورده مردم زیر 60درصد است ،هرچند برخی از متقاضیان آورده خود را تکمیل کرده اند.

وی گفت : مسکن مهر آورده دولتی ندارد بلکه مسکن مهر با تسهیلات بانک و آورده مردمی ساخته می شود.

نریمان گفت: افزایش وام از 25به 30میلیون تومان کمک بسیار مناسبی به مردم است.

به گزارش نماینده، پیش ازاین عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه مهرآباد در پاسخ به سوال دبیر کمیته مطالبه حق مسکن، در اظهار نظری تاسف آور عنوان کرد: «مسکن مهر طرح مزخرفی است».

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۱-۱۷ ۱۲:۵۸جمال 0 0

    وزیر میگه مسکن مهر مزخرفه معونش میگه تا سال اینده تحویل میدیم واقعا این رفتار طنز سیاسی بیش نیست یه چیزی تو مایه های شل کن سفت کن با این روند کا ر ما متقاضیها تا سال 94 که سهله تا 1400 هم نمیتونیم خونه هامونو تحویل بگیریم از مسولین تقاضا دارم به مردم دروغ نگن بیخودی ما رو الاخون والاخون نکنید اگه توانایی مدیریت همچین پروژه عظیمی (مسکن مهر) رو ندارید خودتونو مدیون ما نکنید برید استعفا بدید تا تاواناها بیان سر کار دروغ نگید خجالت بکشید 
                                

نظر شما