شناسهٔ خبر: 82775 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

احمدی نژاد در حرم امام(ره):

دشمنان از شعارها و اهداف امام(ره) به عنوان پوشش استفادهمی کنند

احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: امروز می‌بینیم که حتی دشمنان امام (ره) برای اینکه بتوانند به حیات خود ادامه دهند و طراحی‌های شیطانی خود را جلو ببرند، مجبورند که از شعارهای امام (ره) و اهداف و آرمان‌های ایشان به عنوان پوشش و سپر استفاده کنند.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان ظهر امروز با حضور در حرم امام راحل و تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی را به ملت ایران، جامعه بشری و همه عدالتخواهان و آزادی‌خواهان تبریک می‌گویم و امیدوارم همچون همیشه این فجر سرآغاز دورانی جدید، ایستادن در برابر افقی بالاتر، نگاهی وسیعتر و حرکتی پرشتاب‌تر به سمت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی باشد.  

وی ادامه داد: حرکتی که از اول خلقت حضرت آدم(ع) آغاز شد و هر روز که می‌گذرد شتابش بیشتر می‌شود. در عصر ما یک مرد آسمانی و الهی یعنی امام راحل این حرکت را شتاب جدید، حیات جدید و ویژگی جدید بخشید.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان یادآور شد: درست است که در عصر خمینی زندگی می‌کنیم، اما خمینی ادامه پیامبر(ص)، کربلا و حرکت تاریخی انسان‌ها به سمت نقطه موعود است. انقلاب اسلامی آمد و همه آرزوها، اهداف و آمال فروخفته فطری انسان‌ها را پیدا کرد و آنها را به خودشان بازگرداند و راه روشن ساختن فردا را در برابر بشریت قرار داد.

احمدی‌نژاد ادامه داد: گرچه شیطان و شیاطین با همه توان بسیج شده‌اند تا شعله‌ای که امام (ره) پرفروغ کرد، بی‌فروغ و آن را خاموش کنند.

وی گفت: هر روز که می‌گذرد یاد، نام، راه و آرمان‌های امام راحل روشنتر و پرشکوه‌تر از اعماق دل، جان و اندیشه تک تک انسان‌های روی زمین شعله ور می‌شود و راه را نشان می‌دهد؛ امام آمد تا ملت‌ها با یکدیگر متحد شوند و همه قوای الهی انسان‌ها برای استقرار عدالت و زدودن ظلم ناپاکی و زشتی از صحنه زمین بسیج شوند؛ امام آمد تا ملت‌ها و انسان‌ها با هم جامعه‌ای الهی، آسمانی و زیبا سرشار از عشق، محبت و عدالت به پا کنند.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان تأکید کرد: امروز می‌بینیم که حتی دشمنان امام (ره) برای اینکه بتوانند به حیات خود ادامه دهند و طراحی‌های شیطانی خود را جلو ببرند، مجبورند که از شعارهای امام (ره) و اهداف و آرمان‌های ایشان به عنوان پوشش و سپر استفاده کنند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: خدارا شاکریم که سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب یعنی انقلابی که با یاد و نام امام (ره) گره خورده است، حرکت انقلابی ملت ایران و ملت‌ها بسیار پرشتاب‌تر، عمیق‌تر و آگاهانه‌تر است و امروز مفهوم عدالت، انسان، و حقیقت انسانی بسیار روشن‌تر از دهه‌ها و سده‌های گذشته در اندیشه و جان انسان‌ها قرار دارد و  ذهنیت متفکران و اندیشمندان و دلسوزان معطوف به ارزش‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: خدارا شاکریم که ما را در عصر خمینی(ره) آفرید که با یاد امام جامعه بشری به موعود، انسان کامل، حقیقت انسانی و تجلی اتم و اکمل اسماع الهی و حقیقت عدالت یعنی امام عصر برسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه از حضور در حرم امام راحل چه حس و حالی دارید، افزود: حس و حالم این است که هر کس به اینجا می‌آید به یاد آرمان‌ها و ارزشهای امام می‌افتد و از اعماق دلش با آرمان‌های امام راحل میثاق می‌بندد و جهت حرکت خود را تسریع کرده و یک بازیابی و ارزیابی، تصمیم مجدد و اراده مجدد است که همه جهان را به نقطه موعود متصل خواهد کرد.

محمود احمدی نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص ارزیابی خود از پرونده معاون اول و جلساتش با جبهه پایداری و همچنین برنامه‌های آینده خود سکوت اختیار کرد.

نظر شما