شناسهٔ خبر: 82774 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گفتارهای تداعی‌کننده حمایت از سران فتنه رضایتمندی دشمن را فراهم می‌کند

محمدعلی موسوی43 نماینده خدابنده در مجلس گفت: گفتارهای تداعی‌کننده حمایت از سران فتنه و تبرئه براندازان موجبات رضایتمندی و دلخوشی دشمن اجنبی را در پی دارد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، سید محمد علی موسوی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی موهبتی است الهی که پس از استقرار و پس از گذشت ۳۵ سال با وجود چالش‌ها و محدودیت‌های بی‌سابقه از قبیل جنگ تحمیلی انواع ترورها، تحریم‌های ظالمانه، فشارهای خارجی و انواع توطئه‌ها و کودتاها توانست مستقل و استوار بماند و منشأ خدمات ارزشمندی شود.

وی افزود: دستاوردهای علمی و فناوری‌های نوین و استراتژیک هسته‌ای، ‌ تکنولوژی نانو، سلول‌های بنیادین و پزشکی، بعد نظامی و احیای هویت شیعی که از حاشیه به متن جهان اسلام منتقل شده، از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: اقتصاد ایران تا رسیدن به نقطه مطلوب، فاصله دارد و دارای آشفتگی است که بخشی به علت تحریم‌ها و برخی دیگر ناشی از سوءمدیریت‌ها در وادی برنامه‌ریزی و اجراست که سایه بر اقتصاد کشور انداخته است.

موسوی تصریح کرد: با تدبیر و برنامه‌ریزی منطقی و ترسیم الگوی اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، رفع مشکلات اقتصادی کشور دور از دسترس نیست و اگر رهنمودهای امام و رهبری را مورد نظر قرار می‌دادیم حتما حرف اول را در جهان ما می‌زدیم.

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی گفت: انتظار می‌رود در خصوص تبلیغ و تشریح این پیام پرمحتوا که در بیش از ۸۰۰ سایت خارجی منعکس و منتشر شده نهایت سعی خود را داشته باشیم.

نماینده خدابنده با اشاره به نطق میان‌ دستور یکی از نمایندگان که اعتراض تعدادی دیگر از نمایندگان را در پی داشت، اضافه کرد: همکار محترم شما دیدید که در فتنه ۸۸ دشمن از خارج فتنه‌گران را هدایت و حمایت می‌کرد و براندازی را حتمی می‌پنداشت، گفتارهای تداعی‌کننده حمایت شما از سران فتنه و تبرئه براندازان موجبات رضایتمندی و دلخوشی دشمن اجنبی نخواهد شد؟ و دشمن از همین منفذ وارد نخواهد شد؟ و آیا حمله به نمازگزاران ظهر عاشورا در فتنه ۸۸ شبیه حمله لشکریان عمر سعد به صفوف نمازجماعت امام حسین (ع) نبود؟

موسوی یادآور شد: همکار عزیز شما به انواع بهانه‌های فاقد وجاهت شرعی و حقوقی سنگ حمایت از سران فتنه را به سینه می‌زدید، قدر شما بیش از اینهاست شما قدر خود را نمی‌دانید.

نظر شما