شناسهٔ خبر: 82769 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

استکبار جهانی با سلاح داعش حریم مسلمانان را زیر پا گذاشته است

رحمت الله نوروزی431 نماینده علی‌آباد در مجلس گفت: امروز جبهه استکبار با سلاح داعش و قلم مزدوران صهیونیستی به جان ملت‌های مسلمان افتاده و با اسلحه داعش به حریم مسلمانان حمله‌ور می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: توجه به آرمان‌های انقلاب و ایده‌های بزرگ امام و منویات مقام معظم رهبری همواره در تداوم انقلاب نقش ارزشمندی داشته است و دور شدن از ارزش‌های نظام همواره ناکامی به دنبال داشته و سبب کاهش عزت ایران اسلامی می‌شود.

وی افزود: امروز جبهه استکبار با سلاح داعش و قلم مزدوران صهیونیستی به جان ملت‌های مسلمان افتاده و با اسلحه داعش به حریم و ناموس مسلمانان حمله‌ور می‌شود و جنایات سهمگینی را به وجود می‌آورد که احساسات بشریت را جریحه‌دار کرده و سنگین‌تر آن است که با قلم مزدوران صهیونیسم به ساحت مقدس پیامبر مهربانی‌ها توهین می‌کند.

نماینده علی‌آباد خاطرنشان کرد: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی را اقدامی صحیح، هوشمندانه و تأثیرگذار می‌دانم و امیدوارم تا بستر استفاده از آن برای جوانان ایرانی توسط نهادهای مربوط فراهم و تبیین شود.

نوروزی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نظر شما