شناسهٔ خبر: 82767 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انتقاد نمایندگان فلاورجان و اراک از عدم در دستور کار قرار گرفتن تحقیق از شمسا و استانداری اصفهان

مجلس43 نمایندگان فلاورجان و اراک از عدم در دستور کار قرار گرفتن تحقیق و تفحص از شمسا، صندوق ذخیره فرهنگیان و استانداری اصفهان انتقاد کردند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه پارلمان طی تذکری از در دستور کار قرار نگرفتن طرح تحقیق و تفحص از شمسا و صندوق ذخیره فرهنگیان انتقاد کرد.

وی خطاب به باهنر که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز مجلس را بر عهده داشت، گفت:‌چرا تحقیق و تفحص از شمسا و صندوق ذخیره فرهنگیان که حدود یک سال گذشته تقدیم هیأت رئیسه شده در دستور کار قرار نمی‌گیرد، اما تحقیق و تفحص‌هایی که پس از آن ارائه شده به صحن علنی می‌آید.

نایب‌ رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در واکنش به این تذکر نماینده اراک از مهرداد بذرپاش خواست که موضوع را بررسی و نتایج را اعلام کند.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌ لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی هم در جلسه علنی امروز خانه ملت در تذکری از عدم در دستور کار قرار گرفتن تحقیق و تفحص از استانداری اصفهان انتقاد کرد.

وی در همین زمینه گفت:‌ تحقیق و تفحص از استانداری اصفهان را دو سال پیش تقدیم کردیم اما آقای لاریجانی گفتند هزینه مالی دارد اما چرا امروز برخی تحقیق و تفحص‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد، مگر این تحقیق و تفحص‌ها هزینه مالی ندارد؟

باهنر در واکنش به تذکر نماینده فلاورجان با وارد دانستن تذکر گفت: این موضوع اشکال هیأت رئیسه است که باید بررسی کنیم تا دریابیم اشکال چیست، آنگاه من موضوع را خدمت نمایندگان عرض خواهم کرد.

نظر شما