شناسهٔ خبر: 82761 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعلام زمان معرفی برگزیدگان کتاب سال دفاع‌مقدس

گلعلی بابایی/ 43 رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس گفت: برگزیدگان شانزدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس سوم اسفند معرفی می‌شوند.

به گزارش نماینده، گلعلی بابایی رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در گفت‌وگو با فارس، سوم اسفند همزمان با سالروز عملیات خیبر را روز اختتامیه شانزدهمین جشنواره کتاب سال دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: ۳ اسفند ۱۳۹۳ همزمان با عملیات خیبر اختتامیه این جشنواره در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران برای حضور حجت‌الاسلام روحانی در این مراسم قول مساعد داده اما پیگیر هستیم تا قطعی شود. از همین رو هنوز ساعت دقیق مراسم مشخص نیست تا بتوانیم با ایشان هماهنگ کنیم.

بابایی با اشاره به جوایز این دور از جشنواره، گفت: سعی کردیم در این دوره جوایز کمتر از دوره‌های پیش نشود و با کاهش روبرو نشویم اگر نتوانستیم افزایش داشته باشیم.

رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس گفت: در این دوره با توجه به این که ۱۸ گروه رقابتی داشتیم در ۱۵ گروه اثر برگیرده معرفی خواهد شد و ۶۰ تقدیری نیز خواهیم داشت که در بخش جنبی از طراح برگزیده، گرافیک برگزیده، فعال نشر، اطلاع رسانی برگزیده و مترجم برگزیده نیز تقدیر خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: داوران بخش‌ها در روز مراسم معرفی خواهند شد و کتابچه‌ای طراحی شده تا در آن آثار راه یافته به مرحله نهایی و داروان هر بخش در آن معرفی شوند.

 

نظر شما