شناسهٔ خبر: 82710 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

بررسی لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا در کمیسیون صنایع به اتمام رسید

آلودگی هوا43 بررسی لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا در کمیسیون صنایع به اتمام رسید و این لایحه به‌زودی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل ازخانه ملت، محمدمهدی برومندی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در مورد جزئیات جلسه روزسه شنبه کمیسیون صنایع گفت: طرح پیشنهادی مجلس در مورد جلوگیری از آلودگی هوا به مراحل نهایی رسیده و آماده ارائه در صحن علنی بود که سازمان حفاظت محیط زیست به‌منظور اندیشیدن تدابیری جهت بار مالی این طرح و نیز اصلاح قانون کنترل آلودگی هوا با کمیسیون مکاتباتی انجام داده و اعلام کردند به زودی لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا را به مجلس ارائه می‌کنیم.

برومندی با اشاره به اینکه این لایحه به مجلس ارائه شد و در کمیسیون تخصصی مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در کمیسیون تلفیقی از طرح و لایحه پیشنهادی دولت و مجلس در مورد نحوه جلوگیری از آلودگی هوا مورد بررسی قرار گرفت و کار کارشناسی دقیقی انجام شد.

وی از اتمام بررسی لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا خبر داد و گفت: کلیات لایحه نحوه جلوگیری از آلودگی هوا به تصویب رسید و این لایحه برای ارائه در صحن علنی آماده است و به زودی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.

وی تصریح کرد: اگر رسیدگی به لایحه نحوه جلوگیری از آلودگی هوا بخواهد در نوبت قرار گیرد، ممکن است طولانی شود بنابراین مقرر شد این لایحه به صورت فوریت به صحن علنی مجلس ارائه شود و تا خرداد ماه سال آینده تکلیف این قانون مشخص شود.

برچسب‌ها:

نظر شما