شناسهٔ خبر: 82703 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ابراز امیدواری افتخاری نسبت به برگزاری مستمر شب خاطره دفاع مقدس در مجلس

افتخاری43 رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس گفت: جلسه شب خاطره دفاع مقدس و انقلاب اسلامی جهت خاطره‌گویی نمایندگان، کارکنان، بسیجیان و نمایندگان ادوار مجلس است که امیدواریم به طور مستمر برگزار شود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، مراسم شب خاطره دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به همت فراکسیون دفاع مقدس و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی عصرروز (سه‌شنبه ۱۴ بهمن‌ماه) در تالار آفتاب مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

لاله افتخاری رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس به‌عنوان نخستین سخنران این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت: هم‌اکنون این دهه جهانی شده و الهام‌بخش برای سراسر دنیا.

وی با بیان اینکه این مراسم به‌عنوان نخستین جلسه فراکسیون دفاع مقدس است، تصریح کرد: این جلسه جهت خاطره‌گویی نمایندگان، کارکنان، بسیجیان و نمایندگان ادوار مجلس است که امیدواریم به طور مستمر برگزار شود.

نماینده مردم تهران در ادامه با بیان اینکه بیش از ۲۳ سال است که مراسم شب خاطره دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با همت حوزه هنری به صورت ماهیانه برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم، خاطراتی از مرحوم ابوترابی‌فرد، شهید صیاد شیرازی و سایر شهدا ثبت و ضبط شده است که از طریق رسانه ملی در جریان آن بوده‌اید، لذا اکنون ما در مجلس میزبان این مراسم هستیم.

افتخاری در ادامه با تشکر از بسیج و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی برای ثبت، ضبط و نشر آثار انقلاب و دفاع مقدس افزود: امیدواریم بتوانیم نتایج مطلوب از این برنامه گرفته و در سطح بین‌المللی انعکاس دهیم.

نظر شما