شناسهٔ خبر: 82681 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سردار نقدی:

کشورهای پشتیبان اصلی شاه و صدام اینک خواهان رفع حصر سران فتنه هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جنگ همان جنگ است و دشمن اصلی همان دشمن؛ همان هایی که رژیم شاه را در مبارزه با نهضت اسلامی حمایت کردند، هنوز از جریان فتنه حمایت می کنند.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در هیئت عاشقان ولایت ناحیه امام رضا (ع) اصفهان که در سالن اجتماعات ناحیه امام رضا(ع) اصفهان باحضور جمع زیادی از بسیجیان برگزار شد، گفت: استکبار و طاغوت نماد اصلی دشمنی و کفر ورزیدن به خدا روی زمین است.
وی با تأکید بر اینکه آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل، طاغوت در دوران معاصربوده و هستند، ادامه داد: اولین اعلامیه حضرت امام (ره) در مبارزه و مقابله با آمریکا و اسرائیل صادر شد و در ادامه راه هم، ایشان بر مبارزه با این مستکبران لحظه ای آرام نگرفتند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه دشمن اصلی، آمریکا و رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: دشمن اصلی تغییری نکرده و از میزان خصومت و دشمنی خود با نهضت انقلاب هیچ کاستی نیافته است اما در صحنه های مختلف بازیگران خود را تغییر داده و هر روز با ظاهری جدید به رویارویی با نظام پرداخته است.
وی ادامه داد: از زمانی که حضرت امام خمینی (ره) مبارزه خود را آغاز کرد و نهضت اسلامی شکل گرفت، استکبار موضع خود را با آن روشن دید و برای نابودی آن وارد عرصه شد، یک روز از طریق ساواک و رژیم شاهنشاهی، یک روز از طریق به راه انداختن گروه های تروریستی و یک روز از طریق جنگ نظامی از سوی رژیم بعثی.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج بر تغییر پیاده نظام دشمن و تغییر تاکتیک ها و عرصه های نبرد برای پیشبرد اهداف ضد نظام اسلامی، تصریح کرد و افزود: استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در هر دوره با لایه ای از گروه های منحرف، اهداف شوم خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال کرده است و به فراخور شرایط، بخشی از نیروهای قسم خورده و آموزش دیده خود را وارد میدان کرده.
وی جریان فتنه سال ۸۸ را حاصل برنامه ریزی دقیق آمریکا و ایادیش دانست و ادامه داد: یک روز منافقین با برافراشتن پرچم مبارزه با کفر و اسرائیل اعلام موجودیت کردند و به عنوان مبارزین دو آتشه کسی فکر نمی کرد اینگونه منحرف شده و در راستای اهداف دشمن مقابل نظام قرارگرفته و بیش از ۱۷ هزار نفر را به شهادت برسانند.
نقدی افزود: دشمن در هر مرحله با توجه به مقاومت و ایستادگی ملت سرمایه های خود را خرج کرده و در هر مقطعی در دشمنی با نظام عده دیگری از ایادی و نیروهای نهفته اش را رو می کند.
وی ادامه داد: فتنه گران هم روزی خود را از انقلابیون دو آتشه معرفی می کردند و در این طیف آنها را می شناختند، اما در مقطعی که دشمن اصلی، کار را به گمان خود یکسره می دید، این سرمایه را برای وارد کردن ضربه نهایی به نظام اسلامی رونمایی کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج صحنه نبرد امروز را عمیق تر از عرصه جنگ سخت دوران دفاع مقدس دانست و تشریح کرد: جنگ همان جنگ است و دشمن اصلی همان دشمن؛ همان هایی که رژیم شاه را در مبارزه با نهضت اسلامی حمایت کردند، همچنان جنگ، گروه های تروریستی، انزوای سیاسی، فشارهای اقتصادی، تحریم ها و فتنه های داخلی را به ملت ما تحمیل کردند و هنوز از جریان فتنه حمایت می کنند. کشورهای پشتیبان اصلی شاه و صدام اینک خواهان رفع حصر سران فتنه هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از آلمان آن خانم به ایران می آید و می گوید ما خواهان رفع حصر از سران فتنه هستیم. چطور کشوری که رژیم وحشی بعثی را به سلاح شیمیایی مسلح کرد، با ادعای حقوق بشر از این خائنین حمایت می کند.

نقدی با تأکید بر اهمیت شناخت دقیق دشمن و عرصه نبرد ادامه داد: باید نهایت جبهه را دید، آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل گردانندگان این جبهه هستند.

وی همچنین تصریح کرد: مادامی که این طاغوت سرجایش ننشیند یا از بین نرود و ملت ماهم بر آرمان هایش ایستادگی کند، این نبرد ادامه خواهد یافت و ملت ما در مبارزه خواهد بود.
نقدی نعمت انقلاب را نعمتی بزرگ برشمرد و تأکید کرد: خدای متعال این نعمت را به ما عطا کرده است تا ما با این نعمت چه کنیم؟ در این مسیر هم حجت را برما تمام کرده.
وی گفت: پیروزی این انقلاب در مقطعی که رژیم تا بن دندان مسلح شاه در اوج قدرت بود و کسی پیش بینی نمی کرد که این خیزش مردمی بزرگترین انقلاب معاصر را رقم بزند؛ همچنین پیروزی ملت افغانستان بر ابرقدرت شوروی و پیروزی مقاومت لبنان و غزه بر رژیم تا بن دندان مسلح اسرائیل نمونه های بارز این اتمام حجت بود که خداوند برای مقاومت و ایستادگی در راه خود برای ملت ما قرار داد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به شکست دشمن در عرصه جنگ سخت اشاره کرد و افزود: هنر قلدرهای زورگو و دیکتاتورهای مستبد و ظالم راه انداختن جنگ و کشتار مردم است؛ اما امروز دشمن اصلی ما دراین عرصه شکست خورده و نبرد را به عرصه های فرهنگی و اقتصادی کشانده است.
وی بر ایستادگی ملت در این عرصه ها تأکید کرد و ادامه داد: همانطور که پیروزهای ملت ایران در دوران دفاع مقدس با ایثارگری و اخلاص جوانان و فداکاری مردم رقم خورد در این میدان ها هم به آن اخلاص ها، فداکاری ها و ایثارگرها نیاز است تا حماسه ای جاویدان در تاریخ ایجاد شود.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج تفوق تجهیزاتی و امکاناتی دشمن در جنگ سخت را یادآور شد و افزود: در دوران جنگ این دشمن بود که سلاح و بروزترین تجهیزات و امکانات را در اختیار داشت اما پیروزی از آن ملت ما بود؛ امروز در حالی که در نبرد فرهنگی ما بزرگترین سرمایه ها و منابع بی بدیل دینی از جمله قرآن، نهج البلاغه و ... را در اختیار داریم، قطعا با ایستادگی و عمل درست حماسه ای تاریخی را رقم خواهیم زد.

وی در پایان به تأثیر شگرف پیام امام خامنه ای در عرصه جهانی پرداخت و گفت: در سه روز اول دشمن با تمام رسانه های استکباری و صهیونیستی خود سعی کرد جلوی انتشار این نامه را بگیرد و آن را بایکوت کند، اما در همان سه روز اول در بستر گروه های اجتماعی بیش از ۵۰ میلیون نفر از فرهیختگان و متنفذین اجتماعی این نامه را دیده و عکس العمل نشان دادند.

برچسب‌ها:

نظر شما