شناسهٔ خبر: 82639 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فتاحی در نطق میان‌دستور مجلس:

دریوزگی سران فتنه برای تأمین هزینه‌های اقدام علیه نظام

مجلس43 نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: سران فتنه در سال ۸۸ دست دریوزگی به سمت آمریکا و انگلیس برای دریافت کمک به منظور اقدام علیه نظام دراز کردند اما دیدند مردم و رهبری در ۹ دی چگونه طومار آنها را در هم پیچیدند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، حسین  فتاحی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (۱۴ بهمن ۹۳) گفت: امام راحل در سال ۵۷ با انقلاب اسلامی طومار ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در هم پیچید و نظام مقدس اسلامی را در ایران برپا کرد که پس از گذشت ۳۶ سال هر روز نور آن بر سرتاسر عالم فروزان‌تر می‌شود.

وی افزود: سران فتنه در سال ۸۸ با دریوزگی دست گدایی به سمت آمریکا و انگلیس و وهابیت نوکر حلقه به گوش آمریکا برای گرفتن دلار و هزینه بر علیه انقلاب و نظام دراز کردند اما دیدیم و دیدند که چگونه این عوامل مزدور رسوا و ذلیل شدند اما در روز ۹ دی طومار این خیانت‌کاران توسط ملت و رهبری در هم پیچیده شد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امام راحل در ابتدای کار نهادهایی برای تداوم، استمرار، تثبیت و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای شگرف آن ایجاد کرد که از جمله این نهادها می‌توان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد که از معجزات امام (ره) است. مجموعه‌ای پاک و سازنده با ابتکار و خلاقیت بی‌نظیر توسط سپاه پایه‌گذاری که با مأموریت‌های حفظ‌ و پاسداری از انقلاب مشتاقان جان‌برکفی را در خود جای داد و سرمنشأ رویدادهای تاریخ‌ساز و نقطه آغاز حرکت‌ها و جنبش‌های بسیاری در رویارویی حق علیه باطل شد.

فتاحی خاطرنشان کرد: سپاه در این دوران حساس از معرکه‌های فراوان استکبار و ایادی آن با سلامت و صلابت عبور کرد و در جای‌جای جهان مشتاقان و هواداران زیادی را به خود جلب کرد و در کوران انواع درگیری‌های داخلی با گروهک‌های مزدور به رویایی با دشمن بیرونی و دفاع مقدس هشت ساله در مقابل سیل عظیم دشمنان پرداخت و در این عرصه آبدیده شد.

وی در پایان گفت: ملت ایران نخبگان و برجستگان نظام اسلامی و علاقمندان به انقلاب اسلامی در منطقه و سراسر جهان به مبارزه و مجاهدت فرزندان انقلابی و ایثارگر سپاه پاسداران چشم دوخته‌‌اند. سپاهی که هنوز در شهادت به روی ابوذر و سلمان‌هایش بسته نیست و در خطوط مقدم مقاومت سر از پا نشناخته و هل من مبارز می‌طلبد.

نظر شما