شناسهٔ خبر: 82599 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انصراف نماینده فلاورجان از طرح سوال از وزیر اقتصاد

موسوی لارگانی43 حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی از رسیدگی به طرح سوالش از علی طیب‌نیا در صحن علنی انصراف داد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، رسیدگی به سوالات ملی حجت‌الاسلام سید‌ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی در دستور کار جلسه علنی امروز سه‌شنبه پارلمان قرار داشت که نماینده مذکور از رسیدگی به سوالش انصراف داد.

وی پس از اظهارات ابتدایی وزیر اقتصاد، با تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: به دلیل اینکه نمی‌خواهم در این ایام دشمن از مسائل مطرح در این جلسه سوءاستفاده کند از سوالم صرف نظر می‌کنم، اما از وزیر می‌خواهم پیگیر مسائل باشد.

به گزارش فارس، سید‌ ناصر موسوی لارگانی از وزیر اقتصاد پرسیده بود «دلیل عدم اهتمام وزارت اقتصاد برای تقدیم لایحه اصلاح نظام بانکی به مجلس چیست؟ چرا در نظام اقتصادی، بانک‌ها به صورت جزیره خود‌مختار عمل می‌کنند؟ چرا وزارت اقتصاد نظارتی بر عملکرد بانک‌ها ندارند؟ علت عدم حمایت بانک‌ها از تولید و صنعت کشور چیست؟»

دیگر سوال نماینده فلاورجان بدین شرح بود  «دلیل افت ناگهانی و شدید شاخص بورس تهران در یکی دو ماه اخیر چیست؟ دلیل برخی دخالت‌های سازمان بورس در روند فعالیت بازار سرمایه چیست؟»

«دلیل انتصاب غیرقانونی برخی افراد بخش خصوصی در هیأت‌ مدیره شرکت‌های دولتی زیرمجموعه وزارت اقتصاد چیست؟ چرا در برخی شرکت‌ها افرادی باسابقه حضور فعالانه در فتنه سال ۸۸ در پست‌های حساس منصوب شده‌اند؟» دیگر سوال موسوی لارگانی از وزیر اقتصاد بود.

نظر شما