شناسهٔ خبر: 81753 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

کرباسچی ، آریا ، خاوری و مهدی هاشمی ...

اصلاح طلبان و کلماتی که باید با آن جمله بسازند !

کرباسچی و خاوری

نماینده - پرونده رحیمی به سرانجام خود رسیدودادگاه حکم به محکومیت او داد فارغ از آن که رای دادگاه چیست و رحیمی بایستی به زندان رود تا دوران محکومیت خود را سپری نماید زنجیره ای ها این روزها بسیار بر طبل حمله به اصولگرایی و گفتمان اصولگرایی می کوبند. نقطه محوری ادعا و مدعای آنان چیست ؟

آنان می گویند ما می دانستیم و شما نمی دانستید که رحیمی این گونه است و فساد اقتصادی کارویژه جریان اصولگرایی است که افرادی چون رحیمی را برکشیده و به جایگاه معاونت اولی رسانده است .

در این میان گفتنی های فراوانی است که به پاره ای از آن ها اشاره می کنیم و می گذریم ؛

۱- عبارت "ما می دانستیم" که اصلاح طلبان از آن سخن می گویند و اصولگرایان را محکوم به حمایت از رحیمی ها می کنند انسان را یاد یک ماجرای تاریخی مربوط به صدر اسلام می اندازد . سپاهیان اسلام عازم جبهه های جنگ با کفار بودند و منافقین فریاد می زدند که کشته می شوید نروید ! مسلمانان رفتند و اتفاقا به دلایلی شکست خوردند و گروهی شهید و عده ای زخمی به مدینه بازگشتند منافقین ریشخند کنان که مامی دانستیم، مسلمانان را به سخره گرفتند و در این زمان آیه ای بر نبی گرامی اسلام نازل شد .

در آیه ۱۶۸سوره آل‌عمران آمده است: «الذين قالوا لاخوانهم و قعدوا لو اطاعونا ما قتلوا قل فادروا عن انفسكم الموت ان كنتم صادقين؛ آن كسانى كه در جنگ با سپاه اسلام همراهى نكرده و گفتند اگر خويشان و برادران ما نيز سخن مارا شنيده و به جنگ احد نرفته بودند كشته نمى‏شدند، اى پيغمبر! به چنين مردم (منافق) بگو پس شما كه براى ‏حفظ حيات ديگران چاره توانيد كرد مرگ را از جان خود دور كنيد اگر راست مى‏گویيد».

اصلاح طلبان و فتنه گران نیز باید به این سوال پاسخ دهند که اگر آنان فساد را در ناسیه افراد می دیدند چرا خود آغشته به فسادهای عدیده اقتصادی ، سیاسی و اخلاقی هستند؟!

اصولگرایان بنا به وظیفه دینی ، اخلاقی و انقلابی خود در سال ۱۳۸۴ و ۱۳۸۸ از احمدی نژاد حمایت کردند و زمانی که او منحرف شده و راه جدا کرد مسیرشان را نیز از او جدا کردند چنان چه احمدی نژاد بارها بر این نکته تاکید کرده است که هیچ رابطه ای با اصولگرایان ندارد و اصولگرا نیست .

۲- به احمدی نژاد و دولت او انتقادهای فراوانی وارد است چنان چه به دولت های سابق بر ایشان و لاحق نیز انتقادهایی وارد است ولی آیا کسانی که کرباسچی ها و مهدی هاشمی ها را در دامان خود دارند و کسانی که برای تبرئه مفسدان اقتصادی و غیر اقتصادی همه روزه میانجی گری می کنند می توانند از مبارزه با مفاسد اقتصادی سخن گویند؟! از یادها نرفته است که اینان در حمایت از امیر منصور آریا مفسد اقتصادی اعدام شده در نشریات خود چه ها که ننوشتند و چه ناله ها که نکردند.

۳- جمهوری اسلامی نشان داده است که در برخورد با مفاسد اقتصادی قاطع است چه این فساد از سوی کرباسچی ها باشد که خاتمی ها برای آزادیش واسطه شدند و چه از سوی خاوری ها باشد که هاشمی و خاتمی پای او را به سیستم بانکی کشور باز کردند و نامه حمایت وی از کروبی و هاشمی در انتخابات 84 هنوز از رسانه ها پاک نشده است و چه رحیمی ها که استاندار هاشمی و تملق گوی او بودند و چه امیر منصور آریای معدوم که اصلاح طلبان در حمایت از او مرثیه سرایی می کنند و چه بابک زنجانی ها که اکنون در زندان هستند و در چنگال قانون !

۴-چندی پیش خبری در رسانه های ضد انقلاب و مرتبط با فتنه گران از یکی از سران محصور فتنه درباره فسادهای اقتصادی سالیان گذشته منتشر شد. وی با استناد به این فساد ها خواسته بود از خود رفع اتهام کرده و جمهوری اسلامی را متهم سازد ، ضد انقلاب از این خبر و اظهارات به عنوان بیانیه هیجدهم آن فتنه گر یاد کرد !

از آن روز به بعد توپخانه رسانه ای اصلاح طلبان نظام را با کلیدواژه فساد اقتصادی مورد هجمه قرار داده است تا نشان دهند که زنجیره ای ها همان را پی می گیرند که سرانشان می خواهند . در حالی که نظام اسلامی و قوه قضائیه بیشترین پیگیری را در مبارزه با مفاسد اقتصادی نشان می دهند زنجیره ای ها تلاش دارند خود را راهبر مبارزه با فساد نشان دهند و این در حالی است که سال ۸۸ کلان مفسدان اقتصادی در حمایت از دو نامزد فتنه گر یعنی موسوی و کروبی وارد میدان شدند و اصولا بسیاری از افرادی که در اطراف کروبی حلقه زده بودند خود دارای پرونده های اقتصادی مفتوح و بعضا بسته شده بودند .

به راستی اگر اصلاح طلبان و فتنه گران بخواهند با کلماتی چون کرباسچی ، امیرمنصورآریا ،خاوری و مهدی هاشمی جمله بسازند خجالت نخواهند کشید ؟!

نظر شما