شناسهٔ خبر: 81738 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

تاکید «پایداری» بر وحدت اصولگرایان

همگرایی جبهه پایداری با ایثارگران،موتلفه و رهپویان/ با جامعتین و آیت الله مصباح دیدار می کنیم

آلیا43 عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی: اعضای جبهه پایداری در زمان مناسب با آیات عظام مصباح، یزدی و موحدی‌کرمانی نشست برگزار خواهند کرد.

به گزارش نماینده فاطمه آلیا عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره دیدار اعضای این جبهه با علما، گفت: دیدار با علما، بزرگان و فقها جزء برنامه‌های مستمر جبهه پایداری انقلاب اسلامی است و اخیراً نیز دبیرکل جبهه پایداری و برخی اعضای شورای مرکزی جبهه با آیت‌الله موحدی‌کرمانی دیدار داشته‌اند.

وی ادامه داد: دیدار تمامی اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با آیت‌الله موحدی‌کرمانی در برنامه این جبهه قرار دارد، اما زمان آن مشخص نشده و انجام این دیدار بستگی به زمان و هماهنگی‌های لازم دارد.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: اعضای جبهه پایداری در زمان مناسب با آیات عظام مصباح، یزدی و موحدی‌کرمانی نشست برگزار خواهند کرد. ضمن اینکه با آیت‌الله مصباح دو ماه پیش دیدار داشتیم.

آلیا گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی تنها تشکیلاتی است که مصوبات شورای مرکزی آن بعد از تأیید فقها اعتبار پیدا می‌کند و پس از آن اجرایی می‌شود و لذا اعضای شورای مرکزی با فقها جلسات مستمری دارند و آنها بر شورای مرکزی نظارت دارند.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری تاکنون به بحث انتخابات ورود نداشته است، یادآور شد: یکی از برنامه‌های مفید جبهه پایداری تشکیل جلسات مشترک با دبیران کل سایر تشکل‌ها در جهت همگرایی بیشتر و تحکیم وحدت و انسجام است و جبهه با تشکل‌های مختلف اصولگرا که در خط ولایت قرار دارند، جلسات مستمری را برگزار می‌کند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما با گروه‌هایی همچون ایثارگران، مؤتلفه و رهپویان بیشترین جلسات همگرایی را برگزار کرده‌ایم و مهمترین بحث همگرایی گروه‌های اصولگرا مربوط به انتخابات نیست، بلکه این انسجام و همگرایی برای پیگیری مطالبات نظام و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و اقتصاد مقاومتی است.

نظرات مخاطبان 0 4

  • ۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۲:۱۷ 0 0

    بر همه مردم واجبست از جبهه مردمي پايداري حمايت كنند
    
    درود بر بانوي فرهيخته و آگاه خانم دكتر آليا
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۷:۲۶ 0 0

    ما قدردان.این نماینده.فرهیخته و.آگاه هستیم.
    
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۱۳ ۲۰:۴۶ 0 0

    بهتره مستقل و مردمی عمل کنید. اینطوری سنگین ترید. 
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۱۶ ۱۴:۰۲ 0 0

    احسنت بر خانم آلیا 
                                

نظر شما