شناسهٔ خبر: 81669 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

در برنامه "متن حاشيه" ؛

موسوی و حق شناس درباره "روند رسيدگی به مفاسد اقتصادی" مناظره می کنند

متن و حاشیه/43 مناظره محمدجواد حق شناس مدیرمسئول روزنامه تعطيل شده اعتماد ملی و سيد نظام الدين موسوی مديرعامل خبرگزاری فارس با موضوع "رسیدگی به مفاسد اقتصادی" امشب از شبکه سوم سیما پخش می شود.

به گزارش نماینده، اعلام حكم قطعي پرونده محمدرضا رحيمي و مجرم شناحته شدن او، فضاي كشور را تحت تاثير خود قرار داده است. به همين مناسبت، برنامه "متن حاشيه" به سراغ دو تن از كارشناسان رسانه اي مي‌رود تا روند مبارزه با مفاسد اقتصادي را بررسي كند.

قرار است در اين بخش محمدجواد حق شناس مدیرمسئول روزنامه تعطيل شده اعتماد ملی و سيد نظام الدين موسوي مديرعامل خبرگزاري فارس به بحث و گفت‌وگو بپردازند.

همچنين در روزهاي گذشته، سفر نائب رئيس مجلس آلمان به ايران و ديدارهاي جنجالي او با برخي مقامات و مسئولان از چمله محمدرضا عارف و شهيندخت ملاوردي جاشيه ساز شده است. جواد هروي رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و آلمان مهمان بخش حاشيه برنامه خواهد بود.

گفتنی است همزمان با تعطیلی برنامه نود به دلیل تعطیلی لیگ برتر، شبكه سوم سیما برنامه "متن حاشیه" را جایگزین آن كرده است.  برنامه "متن حاشیه" به تهیه كنندگی مهدی ترابیان و اجرای وحید ایمانی، امشب ساعت ۲۳ روی آنتن شبكه سوم سيما می رود.

نظر شما