شناسهٔ خبر: 81513 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

اسدالهی در تذکری شفاهی:

رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ کوبنده رزمندگان اسلام باشد/اجازه جسارت به ساحت رحمت للعالمین را نمی‌دهی

اسدالهی43 نماینده تربت‌جام در مجلس با بیان اینکه ما همه عاشق پیامبر اکرم (ص) هستیم، گفت: اجازه جسارت به ساحت رحمت للعالمین توسط معاندین اسلامی را نخواهیم داد و رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ کوبنده رزمندگان اسلام باشد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، غلامرضا اسداللهی نماینده تربت‌جام در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: ما همه مسلمانیم و عاشق پیامبر (ص) هستیم و  اجازه جسارت به ساحت رحمت للعالمین توسط معاندین اسلامی را نخواهیم داد.

وی در ادامه با عرض تسلیت به مناسبت شهادت رزمندگان اسلام به ویژه جهاد مغنیه فرزند شهید عماد مغنیه و سردار الله‌دادی به دست رژیم نامشروع و غاصب اسرائیل در استان قنیطره سوریه، افزود: قطعاً اسرائیل باید منتظر پاسخ کوبنده رزمندگان اسلام باشد.

نماینده تربت‌جام در مجلس در بخش دیگری از سخنانش در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی درباره وضعیت بغرنج دامداران، تأکید کرد: صنعت دامداری در حال نابودی است لذا باید اقدامی عاجل به منظور جلوگیری از انقراض دام‌های شیری اتخاذ شود؛  دامداران راهی جزء بردن گاو‌های شیری به کشتارگاه ندارند و باید هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شود.

اسداللهی همچنین خطاب به رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: ۶ سال پیگیری برای تعیین تکلیف کارخانه جام شاهد بس است، چرا وضعیت این کارخانه را تعیین‌تکلیف نمی‌کنید؟  یا کارخانه جام شاهد را بفروشید یا اینکه آن را راه‌اندازی کنید،  در حال حاضر سرمایه بیت‌المال در حال هدررفتن است.

وی در پایان خطاب به وزیر نیرو یادآور شد: وضعیت آب شرب مردم تربت‌جام به ویژه در روستاها مناسب نیست به طوری که برای حمام کردن، مردم باید ۲۰ هزار تومان هزینه بپردازند، بنابراین انتظار می‌رود نسبت به رفع این مشکل که در استان‌های دیگر هم وجود دارد، سریعاً اقدام شود.

نظر شما