شناسهٔ خبر: 81492 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فلاحی در نطق میان‌ دستور:

چشم‌های تیزبینی قدم‌زدن‌ها و خوش و بش‌های وزیر خارجه را زیرنظر دارند

فلاجی باباجان43 نماینده مردم اهر در مجلس گفت: وزیر امورخارجه به هوش باشد که در پشت اطمینان ملت شریف ایران، چشمان تیزبینی نهفته است و قدم زدن‌ها و خوش و بش‌های دوستانه و سفرهای غیرضروری را زیرنظر دارند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، عباس فلاحی باباجان نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: ما همواره دوستی و اطمینان خود را با رأی موافق به وزیر خارجه از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اعلام کرده‌ایم که البته این تأیید با تأیید کسینجر و آمریکایی‌های طمع‌ورز از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

وی افزود: وزیر امور خارجه به هوش باشد که در پشت این اطمینان ملت شریف ایران و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی، چشمان تیزبینی نهفته است و قدم زدن‌ها و خوش و بش‌های دوستانه و سفرهای غیرضروری را زیر نظر دارند.

نماینده اهر خاطرنشان کرد: آقای ظریف، حتماً می‌دانید با کسانی مذاکره می‌کنید و پشت میز می‌نشینید که ماهواره خبیث آنها مسیر حرکت و عملیات پاک‌ترین فرزندان این ملت را به دشمنان‌شان گزارش و در عملیات کربلای چهار آنها را به خاک و خون کشید و طرف قضیه با شما کسانی هستند که هنوز هم از شلیک موشک ناو آمریکایی و هواپیمای مسافربری ایران هلهله شادی سر دادند و مدال گرفته‌اند و امروز چه بسا شهادت سرداران جبهه جهاد و مقاومت نیز نتیجه رهگیری خبیثانه آنهاست.

فلاحی خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: آقای ظریف، حتماً مستحضرید که تئوری‌پردازان خاک سفید اعلام داشتند که کمر ایران را با رساندن قیمت نفت به ۶۰ دلار می‌شکنیم و تئوری‌پرداز سیاسی آنها گفته است که به تعداد پرچم‌هایی که ایرانیان آتش زده‌اند، آنها را اذیت خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.

نظر شما