شناسهٔ خبر: 81486 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عزیزی در نطق میان‌ دستور:

تأکید بر توجه بیشتر به اقشار متمکن در اخذ مالیات

عزیزی43 نماینده شیروان در مجلس گفت: با توجه به کاهش درآمدهای نفتی و افزایش درآمدهای مالیاتی در بودجه ۹۴ امیدواریم کارمندان مورد هدف قرار نگیرند و افزایش درآمدهای مالیاتی بیشتر متوجه اقشار متمکن جامعه باشد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: امروز ایجاد تفرقه و دامن زدن به آن بین مسلمانان به شکل کاملاً برنامه‌ریزی شده استراتژی اول دشمنان جهان اسلام است و اقدامات سخیف و نابخردانه اخیر در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) گامی به سوی ایجاد تقابل در ادیان آسمانی است و ما آن را توطئه‌ای شیطانی ـ صهیونیستی دانسته و قاطعانه آن را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: تولد شوم طالبان، القاعده و داعش خود گویای توطئه‌ای شیطانی و حساب شده است، گرچه ایجاد تفرقه و تأسیس فرقه‌های انحرافی بحث تازه‌ای نیست، اما مسلح کردن آنها و اتخاذ رویکرد نظامی و متکی به رفتارهای بدوی و کاملاً غیرمتعارف، پدیده‌ای نسبتاً جدید است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: علاوه بر خسارت‌های جبران‌ناپذیر به واسطه درگیری‌های نظامی، مباحث اسلام‌هراسی و مخدوش کردن چهره اسلام خود بحث مهمتری است و بر همه مسلمانان لازم است که به دام این توطئه شوم گرفتار نشوند و دولت‌های تروریست‌پرور بدانند آتش اشاعه تروریسم دامن‌گیر خود آنها نیز خواهد شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی برای دعوت آنها به شناخت اسلام از طریق منابع واقعی که همان قرآن کریم و زندگی پیامبر اکرم (ص) است، سرآغاز نهضت حقیقت‌یابی در جوانان حقیقت‌جو در تمام جهان خواهد بود.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای کاهش قیمت نفت گفت: گرچه دولت سعی کرده تا لایحه بودجه را کاهش اتکا به درآمدهای نفتی تدوین کند، اما کاهش شدید قیمت نفت و تحریم‌های فزاینده می‌طلبد تا با وحدت و همدلی بیشتر در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به دولت و حل مشکلات مردم حرکت کنیم.

نماینده شیروان در ادامه بیان داشت: تأکیدات مؤکد و مستمر مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد بدون نفت و رویکرد جدی دولت تدبیر و امید به این امر لزوم شتاب‌بخشی و بسترسازی و اقدام برای دستیابی به این مهم را ضروری‌تر از همیشه کرده است.

عزیزی تصریح کرد: امیدوارم اتفاقات اخیر در مسئله کاهش درآمدهای نفتی و افزایش درآمدهای مالیاتی در بودجه ۹۴ به گونه‌ای تدوین شود که کارمندان هدف قرار نگیرند و افزایش درآمدهای مالیاتی بیشتر متوجه افراد متمکن جامعه باشد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نظر شما