شناسهٔ خبر: 81464 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

AFC درخواست ایران را رد کرد/ عراق در جام می ماند

فوتبال ایران و عراق کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت ایران بابت دوپینگی بودن بازیکن عراق را رد کرد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران پس از شکست ایران مقابل عراق در ضربات پنالتی دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، بابت بازی کردن علاء عبدالزهرا به AFC شکایت کردند. این بازیکن به دلیل دوپینگ حق حضور در میدان را نداشت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به این موضوع رسیدگی و با وجود ارائه مستندات، اعتراض ایران را رد کرد تا عراق حریف کره‌جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی شود.

بدین ترتیب دیدار کره‌جنوبی و عراق در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ساعت ۱۲:۳۰ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه استرالیای شهر سیدنی برگزار می‌شود.

نظرات مخاطبان 1 3

  • ۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۱:۲۳اسماعیل آزادی 0 1

    ما از تصمیم فدراسیون آسیا اعتراض داریم باید رسیدگی میشد.
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۱:۴۴ قرنلی 0 1

    برای afc با این رای اش متاسف ام خواهش مندم این متن منو به ریس afc بفرستید اگر عدالت اینه با این تصمیم تون همه ایرانی ها فهمیدن که شما چیزی از عدالت سرتون نمیشه فقط خداوند عادل هست امیدوارم روزی خدا جواب این بی عدالتی تو بده وقتی دل میلیون ها ایرانی این گونه شکستی برات همه فوتبالی ها متاسف هستم که تو رییس هستی 
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۱:۵۵احمدرضائیان 0 1

    با ابراز ناراحتی و ضایع شدن حق مسلم تیم ملی ایران در بازی با عراق متاسفانه این نتیجه بایستی درس عبرتی شود برای دست اندرکاران فدراسیون و سازمان لیگ ایران که چگونه در اکثرموارد حق تیمهای شهرستانی بهمین شکل ضایع میشود: چون نیک نظرکرد پر خویش در آن دید.
                                

نظر شما