شناسهٔ خبر: 81410 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

دیدار فواد معصوم با پادشاه جدید سعودی+عکس

سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در مقابل از همدردی و حضور رئیس‌ جمهوری عراق تاکید کرد: عربستان به تقویت و افزایش روابط دو کشور بسیار علاقه‌مند است.

به گزارش نماینده، ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه جدید عربستان در دیدار فؤاد معصوم رئیس جمهور عراق بر علاقه کشورش برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

دفتر ریاست جمهوری عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملک سلمان از حضور رئیس جمهور عراق و هیئت همراه در مراسم تشییع ملک عبدالله تشکر و قدردانی کرد.

فؤاد معصوم نیز در این دیدار درگذشت ملک عبدالله را به ملک سلمان پادشاه جدید، امیر مقرن ولیعهد و امیر محمد بن نایف جانشین ولیعهد تسلیت گفت.

رئیس جمهوری عراق در این دیدار مراتب تسلیت و همدردی دولت و مردم عراق را به ملک سلمان بن عبدالعزیز و مردم عربستان ابلاغ کرد و از خداوند خواست روح عبدالله بن عبد العزیز را قرین رحمت خود گرداند و این کشور را در سایه پادشاه جدید حفظ کند.

پادشاه عربستان نیز در مقابل از همدردی و حضور رئیس‌ جمهوری عراق و هیات همراهش قدردانی و تاکید کرد: عربستان به تقویت و افزایش روابط دو کشور بسیار علاقه‌مند است.

اسامه النجیفی معاون رئیس جمهور، سلیم الجبوری رئیس پارلمان، آرام شیخ محمد معاون رئیس پارلمان، بهاء الاعرجی معاون نخست وزیر و محمد الغبان وزیر کشور، فؤاد معصوم را در سفر به ریاض همراهی می‌کردند.

نظر شما