شناسهٔ خبر: 81340 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مرگ ۳ نفر در آتش‌سوزی گسترده در تهران

سخنگوی سازمان اتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک مجتمع مسکونی ۶ طبقه (۲۴ واحد) در خیابان مجیدیه خبر داد و گفت: در این حادثه یک کودک ۴ ساله، یک خانم ۶۲ ساله و یک جوان ۲۸ ساله جان خود را از دست دادند.

به گزارش نماینده، جلال ملکی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آتش‌سوزی گسترده در خیابان مجیدیه شمالی - کوچه ابوالحسنی، اظهارداشت: این حادثه در ساعت ۲۲:۲۴ شب گذشته به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی تصریح کرد: به محض اطلاع مأموران آتش‌نشانی ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تشک نجات، خودروهای ویژه، نردبان الکترونیکی و ... به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

ملکی بیان داشت: محل آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی ۶ طبقه (۲۴ واحد) بود که در طبقه منهای یک، پارکینگی بود که چند دستگاه موتورسیکلت و خودرو در آن پارک شده بود که آتش‌سوزی گسترده‌ای در این محل شکل گرفته و ۲ دستگاه خودرو و یک موتور در آتش گسترده‌ای در حال سوزاندن بودن ضمن اینکه آتش نیز در حال سرایت به سایر خودروها بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ادامه داد: مأموران آتش‌نشانی اقدامات لازم را برای کنترل حریق انجام دادند و این در حالی بود که تعداد زیادی از ساکنین در این مجتمع مسکونی محبوس شده بودند و دود و حرارت تمام ساختمان را فرا گرفته بود و ساکنین نیز به شدت از این شرایط نگران و مضطرب بودند.

وی بیان داشت: با تلاش ماموران و پس از ساعت‌ها آتش در نهایت کنترل و ساکنین که بالغ بر ۶۰ نفر بودند به بیرون از ساختمان هدایت شدند که البته در این حادثه یک بچه چهار ساله، یک خانم ۶۲ ساله و یک جوان ۲۸ ساله جان خود را از دست دادند.

ملکی در پایان گفت: عملیات امدادرسانی و نجات در ساعت ۲:۱۲ بامداد به پایان رسید.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۱۱۰۴۰۰۰۱۷۳#sthash.F۳XvxQDk.dpuf

نظر شما