شناسهٔ خبر: 81320 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

هاشمی : اگر مردم را کنترل نکنیم به براندازها امان نمی دهند!

آیت الله هاشمی 3 بهمن 1360 در مصاحبه با روزنامه اطلاعات گفت : اگر مردم را کنترل نکنیم به براندازها فرصت حیات نمی دهند .

به گزارش نماینده آیت الله هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با روزنامه اطلاعات گفت : اگر مردم را کنترل نکنیم به براندازها فرصت حیات نمی دهند .

وی اظهار داشت : این که حالا می ترسند انتقاد کنند حقشان هم هست که بترسند برای این که شرایط یک شرایطی نیست که از آدم مشکوک کسی که تا دیروز همکار محاربین بوده یا سمپاتشان بوده یا از تریبون های رسمی دولت به نفع آن ها استفاده می کرده حالا بخواهد حرف بزند خوب مردم به آن ها سوء ظن دارند و بیشتر هم همین حالا از مردم می ترسند تا از ما.

وی ادامه داد : الان دارین ما حرکات مردم را یک مقداری کنترل می کنیم این اجتماعات مردم که تشکیل می شود اگر ما یک مقداری کنترل نکنیم این ها واقعا حاضر نیستند به این کسانی که یک نوع ارتباطی داشتند با آن جریانات که حالا تبدیل شده اند به جریانات برانداز حتی حرکات عادی این ها را مردم سختشان است که تحمل کنند.

وی گفت : من خودم در مجلس یک مشکلاتی دارم برای این که یک تعادلی را حفظ کنم و نگذارم زبان همه بسته شود ، بیرون از مجلس نمایندگان ما که می روند به شهرستان ها بعضی هایشان که سابقا یک قدری وضع آن جوری پیدا کرده بودند مشکلاتی برایشان پیش می آید .  من از مردم می خواهم که کاری نکنند و حوصله به خرج دهند تا آقایان اگر بخواهند سالم حرکت کنند که خیلی شان سالم حرکت می کنند مخصوصا نماینده ها بتوانند زندگی سیاسی سالمی داشته باشند حرفهایشان را بزنند.

هاشمی همچنین گفت : تجمعات را می توان تا جایی تحمل کرد که به اصل نظام لطمه نخورد.

نظر شما