شناسهٔ خبر: 81221 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

جرقه آغاز جنگ جدید با رژیم صهیونیستی روشن شده است

نماینده پارلمان عراق با اشاره به اینکه تجاوز اسرائیل به نیروهای حزب الله، حمایت رژیم صهیونیستی از گروه‌های تروریستی در منطقه را ثابت کرد، گفت: تجاوز اسرائیل به فرماندهان حزب الله لبنان در قنیطره اولین جرقه آغاز جنگ جدیدی با رژیم صهیونیستی را روشن کرد و انتظار می‌رود که حزب الله پاسخ سختی به اسرائیل بدهد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس «رسول راضی» نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق  تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به قنیطره دمشق و هدف گرفتن کاروان حزب الله را به استهزا گرفتن ارزش‌های بین‌المللی توصیف کرد و گفت: در شرایطی که جهان عرب شاهد مصیبت بزرگی است و جنگ‌هایی از سوی داعش جریان دارد که به پاییز و تخریب زیربناهای شمار متعددی از کشورهای عربی مبدل شده است، اسرائیل هم به دنبال بحرانی‌تر کردن اوضاع است.

نماینده عراقی تصریح کرد: تنها طرفی که از بحرانی شدن اوضاع کشورهای عربی سود می‌برد رژیم صهیونیستی است چرا که توانسته با انتقال درگیری‌ها از مناقشه اعراب و اسرائیل به مناقشه اعراب با یکدیگر و البته با کمک قدرت‌های غربی، احساس امنیت کند.

جرقه آغاز جنگ جدید با رژیم صهیونیستی روشن شد/پاسخ حزب الله تند و سخت خواهد بود

وی افزود: تجاوز اسرائیل به فرماندهان حزب الله لبنان در قنیطره اولین جرقه آغاز جنگ جدیدی با رژیم صهیونیستی را روشن کرد و انتظار می‌رود که حزب الله پاسخ سختی به اسرائیل بدهد.

راضی با اشاره به اینکه تجاوز اسرائیل در پی پیروزهای پی در پی خط مقاومت در عراق و سوریه علیه گروه تروریستی داعش صورت گرفت گفت: این مساله روشن است که رژیم صهیونیستی از آنچه در صحنه و عراق می‌گذرد اطلاعات بسیار شفافی در اختیار دارد و اینکه خط مقاومت در عراق شامل بسیج مردمی و نیروهای امنیتی پیروزی‌های بزرگی را محقق کرده و توانستند معادله را تغییر بدهند همان گونه که درباره سوریه نیز وضعیت به همین منوال است و به همین خاطر اسرائیل اقدام به تعرض به نیروهای حزب الله گرفت.

نماینده پارلمان عراق تصریح کرد: تجاوز اسرائیل این شک را به یقین مبدل کرد که رژیم صهیونیستی حامی و بنیانگذار نخست گروه‌های تروریستی در منطقه و به خصوص گروه داعش است و اسرائیل وقتی پیروزی‌های پی در پی خط مقاومت در عراق و سوریه علیه تروریسم را شاهد بود اقدام به این حمله کرد.

نظر شما