شناسهٔ خبر: 81218 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارش سازمان بازرسی از زمین‌خواری به مجلس

سید‌محمدحسن میرمحمدی نماینده گلپایگان431 عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: سازمان بازرسی کل کشور طی ۲۰ روز آینده گزارشی را از زمین‌های ملی تصرف‌شده توسط زمین‌خواران به مجلس ارائه می‌کند که پس از ارائه این گزارش کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع ورود پیدا خواهد کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس سید‌محمدحسن میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به روند کار رفع تصرف از زمین‌های ملی از زمین‌خواران، گفت: طبق برنامه بناست تا سازمان بازرسی کل کشور از اداره محیط زیست در تمامی استان‌ها در مورد زمین‌های ملی تصرف‌شده توسط زمین‌خواران گزارشات را اخذ کرده و گزارش جامعی را در این زمینه به کمیته مبارزه با زمین‌خواری مجلس ارائه کند.

وی افزود: بر این اساس گزارش از تصرف تمامی زمین‌های حفاظت‌شده، پارک‌های ملی و موارد مشابه توسط زمین‌خواران توسط سازمان بازرسی تهیه و طی 20 روز آینده به کمیته مبارزه با زمین‌خواری مجلس تحویل داده خواهد شد.

رئیس کمیته مبارزه با زمین‌خواری مجلس همچنین اظهار داشت: پس از ارائه گزارش سازمان بازرسی کل کشور در مورد زمین‌های ملی تصرف شده توسط زمین‌خواران کمیسیون اصل 90 به موضوع ورود پیدا کرده و موارد را استان به استان مورد پیگیری قرار خواهد داد.

نظر شما