شناسهٔ خبر: 81182 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

پاسخ سردار دهقان به فرمانده مشترک آمریکا/ جرئت دارید به ایران حمله کنید

سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره اظهارات ژنرال "مارتین دمسی" فرمانده ستاد مشترک آمریکا مبنی آمادگی نظامی علیه ایران گفت: اگر آن‌ها شهامت و جرأت دارند، حمله کنند.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حزب‌الله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمله رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره سابقه تاریخی دارد و این حملات سبوعانه و هجوم وحشیانه صهیونیست‌ها به سال ۱۹۸۲ بازمی‌گردد و جریان مقاومت از همان زمان خود را نشان داد و ابعادش گسترده‌تر شد.  
 
وی ادامه داد: به طور طبیعی صهیونیست‌ها از هر اقدامی از جمله جنگ ۳۳ روزه تا جنگ غزه را انجام می‌دهند تا به مقاومت ضربه بزنند و به شهادت رساندن شهید جهاد مغنیه در یک هجوم وحشیانه در همین راستا بوده، ضمن اینکه نشان دهنده چهره پلید صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها است.  

سردار دهقان درباره اظهارات ژنرال "مارتین دمسی" فرمانده ستاد مشترک آمریکا مبنی آمادگی نظامی علیه ایران گفت: اگر آن‌ها شهامت و جرأت دارند، حمله کنند.  
 
وزیر دفاع درباره تأثیر کرانه باختری در مقاومت اظهار داشت: این یک سیاست ثابت بوده و ما ظرفیت ‌های خود را به‌کار می‌گیریم.
 
وی در پایان درباره واکنش ایران به این قبیل حملات خاطر نشان کرد: ما با همه ظرفیت‌ها از مقاومت حمایت می‌کنیم و این اقدام بی‌پاسخ نخواهد ماند.

نظر شما