شناسهٔ خبر: 81168 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

دیدار انتخاباتی باهنر با دبیران کل جامعتین/ جامعه مهندسین از مهرماه سال آینده وارد مصادیق انتخاباتی می‌شود

جامعه اسلامی مهندسین عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین بیان اینکه تشکل متبوعش رصد افراد و مصادیق انتخابات پیش رو مجلس را از مهرماه سال آینده آغاز می‌کند، گفت: در حال حاضر ما رویکردها را دنبال می‌کنیم و وارد بررسی مصادیق انتخاباتی نشده‌ایم.

به گزارش نماینده احمد نیکفر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با دانشجو، به اقدامات انجام شده در واحدهای مختلف جام برای انتخاباتی آتی اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون کمیته انتخاباتی در جامعه اسلامی مهندسی تشکیل نشده است اما دفتر سیاسی و واحدهای مختلف در حال فراهم کردن مقدمات ورود به انتخابات هستند.

وی ادامه داد: دهم اکنون تعریف رویکرد انتخاباتی را در دستور کار داریم که طی آن چگونگی وحدت با اصولگرایان تدوین می‌شود.

نیکفر با بیان اینکه جامعه اسلامی مهندسین رصد افراد و مصادیق انتخابات پیش رو مجلس را از مهرماه سال آینده آغاز می‌کند، گفت: در حال حاضر ما رویکردها را دنبال می‌کنیم و وارد بررسی مصادیق انتخاباتی نشده‌ایم.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه جامعه اسلامی مهندسین با جبهه پیروان هماهنگ عمل می‌کند، درباره دیدارهای انتخاباتی باهنر، خاطر نشان کرد: باهنر به عنوان رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری دیدارهایی را با آیات عظام یزدی و موحدی کرمانی داشته و بحث‌های پیرامون وحدت اصولگرایان در این ملاقات‌ها مطرح شده است.

نظر شما