شناسهٔ خبر: 81146 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

نماینده قصر شیرین به خبرنگار ضد انقلاب چه گفت؟

فتح الله حسینی43 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: من به خبرنگار گفتم نباید به کشور خودت خیانت کنی و بهتر است دست از این خودفروشی برداری.

به گزارش نماینده، آخرین نطق علی مطهری در صحن علنی مجلس حاشیه‌هایی به همراه داشت که همچنان مورد توجه رسانه‌ها است.  
 
در جریان این نطق که چند تن از نمایندگان همچون نادر قاضی‌پور، عزیز اکبریان، صفر نعیمی‌رز و فتح‌الله حسینی با حسن نیت و برای دعوت از مطهری جهت ختم حواشی پیش آمده به جایگاه ناطقان نزدیک شده بودند، برخی از رسانه‌های از این اقدام به عنوان «کتک‌کاری» در صحن علنی مجلس یاد کردند.
 
اما موضوع زمانی جالب می‌شود که برخی رسانه‌های بیگانه فارسی زبان از ظن خود به این موضوع می‌پردازند.
 
در این رابطه "مسیح علی‌نژاد" که اخیرا "خبرنگار مستقل" بودن را یدک می‌کشد با فتح‌الله حسینی به عنوان یکی از برخوردکنندگان با علی مطهری مصاحبه کرده و با تحریف سخنان وی آنچه که باب طبع رسانه بیگانه بوده، منتشر کرده است.
 
البته این امر مسبوق به سابقه بوده و پیش از این نیز چنین ترفندی با نصرالله پ‍ژمان‌فر نماینده مشهد و کلات از سوی خبرنگار دیگری به کار گرفته شده بود.  
 
فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، ماجرای مصاحبه‌اش با این خبرنگار را تشریح کرد.  
 
وی گفت: خبرنگار مذکور تماس گرفت و نگفت از کجا تماس گرفته است و صرفا گفت من خبرنگار هستم.
 
حسینی ادامه داد: از آنجایی که شماره بر روی صفحه نمایشگر گوشی تلفن همراه من مشخص نبود لذا درخواست کردم از خطی تماس بگیرد که شماره‌اش مشخص باشد.
 
وی تصریح کرد: خبرنگار مذکور وقتی تماس مجدد گرفت، متوجه شدم این تماس از خارج از کشور با من گرفته شده است و خبرنگار قصد دارد با ترفندی وارد مصاحبه شود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ما نباید با یک ایرانی که خود فروشی کرده و به یک کشور دیگر پناهنده شده و علیه کشور ما موضع‌گیری می‌کند، مصاحبه کنیم.  
 
وی اظهار داشت: خبرنگار مذکور سوالات بی‌ربطی زیادی می‌پرسید و بیشتر هدفش این بود که وانمود کند من با آقای مطهری در صحن علنی کتک‌کاری داشته‌ایم در حالی که چنین چیزی صحت ندارد.
 
حسینی افزود: من به خبرنگار گفتم نباید به کشور خودت خیانت کنی و بهتر است دست از این خودفروشی برداری.
 
نماینده قصر شیرین در مورد جلسه‌ای که علی مطهری در آن نطق داشت گفت: در آن جلسه بنده از سر حسن نیت نزدیک آقای مطهری شدم و به ایشان دوستانه گفتم من با شما دوست هستم و انتظار دارم وارد حواشی نشوید، ایشان عصبانی بودند و کنترل خود را از دست داده بودند از این جهت بنده را هل دادند و من نیز از وی دور شدم و هیچ برخوردی صورت نگرفت.
 
حسینی در پایان گفت: امیدواریم مسائل به گونه‌ای اطلاع رسانی شود که واقعیت‌ها تحریف نشوند.  

نظر شما