شناسهٔ خبر: 80965 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

لاریجانی در جمع خبرنگاران:

رد پای رژیم صهیونیستی در ترورهای منطقه مشهود است

لاریجانی/431 رئیس مجلس شورای اسلامی: حادثه اخیر تروریستی، ارتباط رژیم صهیونیستی با تروریست‌ها را کاملا مکشوف کرد و ضروری است این عملیات تروریستی مورد توجه قرار بگیرد و نوع معادلات پنهان را در این زمینه دقیقاً بررسی شود.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی امروز (سه‌شنبه ۳۰ دی) در بدو ورود به فرودگاه اردبیل در جمع خبرنگاران، گفت: ابتدا سلام دارم به مردم شریف، ولایتمدار، متدین اردبیل که در تاریخ ایران تاثیرگذار بودند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این سفر با مدیران اجرایی استان و نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی درخصوص مسائل و برنامه‌های توسعه‌ای استان مذاکراتی انجام می‌گیرد، همچنین در مراسم عملیات اجرایی پروژه مهمی که در استان قرار است شروع به کار کند، حضور خواهیم یافت.
 
وی درخصوص سفرش به کشور ترکیه نیز گفت: در اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی شرکت خواهیم کرد که یکی از موضوعات مهم آن درباره مخاطرات قرن بیست‌ویکم پیش‌روی کشورهای اسلامی است.
 
لاریجانی افزود: با توجه به بحران‌های موجود در کشورهای اسلامی در مجمع اتحادیه که روسای پارلمان‌های کشورهای اسلامی حضور دارند، فرصتی فراهم می‌شود که در رابطه با بحران‌های موجود مانند اقدامات تروریستی که اخیراً در منطقه صورت گرفته، مذاکراتی انجام و راه‌حل‌هایی برای رفع آنها اتخاذ شود.
 
وی همچنین گفت: حادثه اخیر تروریستی، ارتباط رژیم صهیونیستی با  تروریست‌ها را کاملا مکشوف کرد و ضروری است این عملیات تروریستی مورد توجه قرار بگیرد و نوع معادلات پنهان را در این زمینه دقیقاً بررسی شود.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین در سفر به کشور ترکیه، دیدارهایی با روسای مجالس کشورهای اسلامی خواهیم داشت و درخصوص برخی مسائل حاشیه‌ای درباره سازمان اتحادیه مجالس مذاکراتی صورت خواهد گرفت.

نظر شما