شناسهٔ خبر: 80917 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

داعش شبکه تلویزیونی اینترنتی راه اندازی می کند

داعش گروه تروریستی داعش قصد دارد با راه اندازی یک شبکه تلویزیونی بیست و چهار ساعته اینترنتی، تبلیغاتی را در دفاع از خود انجام دهد.

 به گزارش نماینده به نقل از روزنامه اینتدیپندنت انگلیس، در این شبکه تلویزیونی که «شبکه خلافت اسلامی» نامیده خواهد شد یک برنامه تبلیغی پخش خواهد شد که جان کانتلی روزنامه نگار ربوده شده انگلیسی برای این گروه تهیه کرده است.

کانتلی به همراه جیمز فولی روزنامه نگار آمریکایی در نوامبر سال ۲۰۱۲ میلادی در سوریه ربوده شده بود. فولی بعدا به دست داعش سربریده شد.

 در این شبکه تلویزیونی، برنامه ای هفتگی به اسم «زمان عضوگیری» پخش خواهد شد که هدف آن تشویق جوانان مسلمان برای پیوستن به این گروه است.

گروه تروریستی داعش که عنوان بی رحم ترین گروه تروریستی را در خاورمیانه یدک می کشد، به استفاده از شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف برای جلب نظر جوانان در منطقه و جهان معروف است.

این گروه یک شبکه رادیویی به اسم البیان دارد که مرکز آن در شهر موصل، دومین شهر بزرگ عراق است. داعش این شهر را در ماه ژوئن به اشغال خود در آورد. بر اساس گزارش این روزنامه، این گروه یک ایستگاه تلویزیونی ماهواره ای به اسم توحید را در لیبی هدایت می کند.

نظر شما