شناسهٔ خبر: 80904 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

سارق و متجاوز به عنف در مشهد دستگیر شد

فردی که با ورود به منازل مسکونی در مشهد اقدام به زورگیری و آزار و اذیت زنان جوان می کرد با تلاش ماموران انتظامی این شهر دستگیر شد.

روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: به دنبال اطلاعات واصله مبنی بر چند مورد ورود به عنف جوان نقابدار به منازل مسکونی، سرقت و آزار و اذیت زنان جوان، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار 'بهمن امیری مقدم' افزود: فرد مزبور منازلی را که زنان جوان در آنها ساکن بودند شناسایی و از راه پشت بام وارد آنها شده و اقدام به زور گیری می کرد.

وی اظهار کرد: این متهم ۲۰ ساله که سابقه یک مورد آدم ربایی و سرقت به عنف را نیز دارد پس از دستگیری در بازجویی های به عمل آمده به سه مورد تجاوز به عنف اعتراف کرد.

وی گفت: تحقیقات بیشتر از متهم دستگیر شده ادامه دارد.

گزارش دیگر پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان بینالود حاکی است: ماموران انتظامی این شهرستان، پدر و پسر ۵۷ و ۲۸ ساله را که از ساختمان های ناتمام سرقت می کردند، دستگیر نمودند.

سرهنگ 'عباس صارمی ساداتی' گفت: از این متهمان ۶۰۰ کیلو گرم کابل کشف شده است.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز گفت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده و شناسایی انبار چای تقلبی در محدوده جاده قدیم قوچان، ۱۱۳ تن چای تقلبی و غیر بهداشتی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ 'حسین بیدمشکی' افزود: در این عملیات متهم اصلی پرونده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

نظر شما