شناسهٔ خبر: 80862 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

شارلی از دست ايرانی ها فرار كرد! +تصاویر

عاشقان پیامبر(ص) ايرانياني كه هيچ توهيني به مقدساتشان را تحمل نمي كنند، صفحه مجله هتاك فرانسوي در اينستاگرام را تبديل به كمپين عشاق محمد(ص) كردند.

به گزارش نماینده، پس از اقدامات توهين آميز مجله شارلي نسبت به پيامبر مكرم و معظم اسلام، كمپين خودجوشي راه اندازي شد كه شبكه هاي اينترنت را فراگرفت.
 
پس از به اوج رسيدن اين كمپين و پيوستن اقشار مختلف مردم به آن، پيامي در شبكه هاي اجتماعي دست به دست منتقل شد كه مضمون آن دعوت به اعتراض مستقيم به اقدام موهن مجله شارلي بود. در همين راستا مردم ايران به صفحه اين مجله در اينستاگرام رفتند و با درج نظرات خود، عشق و ارادت خالصانه خود به حضرت محمد صلوات الله عليه را نشان دادند و با اين كار اعتراضي به حركت غيرانساني اين مجله نمودند.
 
گفتني است تعداد نظراتي كه تا زمان مخابره اين خبر در اين صفحه درج شده است تقريبا ۲۸۳۸۰ نظر مي باشد.
 
اما دقايقي پيش صفحه اين مجله در اينستاگرام از دسترس عموم حذف شد و به عبارتي، مجله شارلي در اقدامي عجيب از ايراني ها فرار كرد و صفحه اش را private نمود تا ديگر افراد غيرفالو نتوانند نظري بگذارند. اين خود نشان دهنده دروغ بزرگ مدعيان آزادي بيان است كه تحمل ابراز نظرات مودبانه مردم را ندارند. البته گفتني است باز هم مردم غيور و متدين ايران بايستي به ارسال اين پيام ها ادامه دهند چرا كه جسارتي كه اين مجله به ساحت اسلام و انسانيت كرده است شايسته پاسخ هايي كوبنده تر و عميق تر خواهد بود. جنگ نرم عليه اسلام و ايران اسلامي ادامه دارد.
 
آنچه در زير ميبينيد زير و رو كردن صفحه رسمي مجله ايست كه توهين به مقدسات اسلام را در دستور كار دارد!

شارلي از دست ايراني‌ها فرار كرد! +تصاویر شارلي از دست ايراني‌ها فرار كرد! +تصاویر شارلي از دست ايراني‌ها فرار كرد! +تصاویر شارلي از دست ايراني‌ها فرار كرد! +تصاویر شارلي از دست ايراني‌ها فرار كرد! +تصاویر شارلي از دست ايراني‌ها فرار كرد! +تصاویر شارلي از دست ايراني‌ها فرار كرد! +تصاویر شارلي از دست ايراني‌ها فرار كرد! +تصاویر شارلي از دست ايراني‌ها فرار كرد! +تصاویر شارلي از دست ايراني‌ها فرار كرد! +تصاویر شارلي از دست ايراني‌ها فرار كرد! +تصاویر

انتهای پیام

نظر شما