شناسهٔ خبر: 80788 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

فاطمه معتمدآریا و همسرش همبازی شدند+تصاویر

فاطمه معتمد آریا در فیلم «یحیی سکوت نمی کند»

فاطمه معتمدآریا، فیلم بهمن، بهمن

به گزارش نماینده، رونمایی از فیلم سینمایی «بهمن» با حضورمرتضی فرشباف (کارگردان)، جواد نوروزبیگی (تهیه کننده)، هومن بهمنش (مدیر فیلمبرداری)، فاطمه معتمدآریا و احمد حامد (بازیگران) این فیلم در گالری پردیس ملت برگزار شد.

مرتضی فرشباف (کارگردان) : "بهمن" تلفیقی از یکی از نوشته های خودم و یک فیلم کوتاه آمریکایی است که با لوکیشن های بسیار محدود ساخته شد.

فاطمه معتمدآریا، فیلم بهمن، بهمن

احمد حامد (بازیگر) : من اصلا بازیگری را دوست ندارم ولی به خاطر حضور معتمد آریا قبول کردم در این فیلم بازی کنم.

فاطمه معتمدآریا، فیلم بهمن، بهمن

هومن بهمنش : وقتی که پروژه به من پیشنهاد شد فقط بازیگران و تهیه کننده فیلم را می شناختم اما بعد از خواندن فیلمنامه و آشنا شدن با بقیه عوامل فهمیدم که فیلم بسیار پر رونقی است.

فاطمه معتمدآریا، فیلم بهمن، بهمن

مرتضی فرشباف: آقای حامد خیلی دوست داشت کاراکتر خودش را در فیلم بازی کند و چون نمی توانست کاراکتر دیگری داشته باشد قرار شد دیالوگ های شخصیتشان را خودشان بنویسند و بازی کنند.

فاطمه معتمدآریا، فیلم بهمن، بهمن

فاطمه معتمد آریا: فیلم هایی مثل "بهمن" که محوریت فیلم تک پرسوناژ هست را خیلی بیشتر دوست دارم چرا که مجال بیشتری برای بروز توانایی هایم به به من می دهد. او درباره تهیه کننده فیلم "بهمن" جواد نوروزبیگی گفت: این فیلم به دلیل جسارت و اعتماد جواد نوروزبیگی ساخته شد. در این فیلم او دست به اعمالی زده که کمتر تهیه کننده ای حاضر به انجامش بود.

نظر شما