شناسهٔ خبر: 80740 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مادر آمریکایی نوزادش را زنده‌زنده سوزاند!

در یک اقدام خشونت‌بار یک مادر آمریکایی ۲۲ ساله نوزاد خود را در وسط یک جاده در «پمبرتون» ایالت «نیوجرسی» به درون آتش انداخت.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، مقامات پلیس ایالت «نیوجرسی» آمریکا اعلام کردند که یک زن ۲۲ ساله آمریکایی اواخر روز جمعه هفته گذشته، نوزاد خود را در جاده «پمبرتون» ایالت نیوجرسی به درون آتش انداخت و او را سوزاند.

مأموران پلیس بعد از تماس‌هایی در محل حادثه که حدود ۳۰ مایلی شرق فیلادلفیا است، حاضر شدند و در آنجا کوکی را دیدند که در حال سوختن است و خیلی سریع شعله‌های آتش را مهار کردند.

کودک که در آن زمان زنده بود خیلی سریع به بیمارستان منتقل شد اما شدت سوختگی به اندازه‌ای بود که صبح روز شنبه هفته جاری جان خود را از دست داد.

یکی از شاهدان ماجرا اینگونه گفت که یک زن جوان از خودروی خود بیرون آمده است و در وسط جاده آتش روشن کرد و چیزی را به داخل آن انداخت و به مردی که در آنجا حضور داشت گفت که در حال سوزاندن فضولات سگ است.

وی ادامه داد که این زن در حین انجام چنین کاری کاملاً آرام بود و به کاری که می‌کرد واقف بود و وقتی همسرش فهمید که یک کودک در حال سوختن است شروع به فریاد کشیدن کرد و مادر کودک تلاش به فرار کرد اما ساکنان منطقه مانع او شدند.

هنوز جزئیاتی از این ماجرا منتشر نشده است و انگیزه این مادر آمریکایی از سوزاندن فرزندش نامشخص است.

وقوع حوادث اینچنینی در آمریکا رایج است برخی والدین آمریکایی به دلیل مشکلات روحی و روانی به اقدامات خشونت‌باری علیه فرزندان خود متوسل می‌شوند به طوریکه چند وقت پیش یک مادر ۴۸ ساله آمریکایی دو پسر خود به نام‌های «لوی براون» ۲۵ ساله و «گرت براون» ۲۴ ساله را صبح روز شنبه هفته جاری وقتی در خواب بودند، به ضرب گلوله کشت و سپس خودکشی کرد.

نظر شما