شناسهٔ خبر: 80671 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

قفل اتاق معاونت سیاسی وزارت کشور باز شد/ مقیمی به ساختمان فاطمی رفت+متن حکم

مقیمی سخنگوی وزارت کشور از انتصاب محمدحسین مقیمی به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور خبر داد.

به گزارش نماینده حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با تسنیم، از انتصاب محمدحسین مقیمی به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور خبر داد.

وی گفت: انشاءالله‌ به زودی حکم آقای مقیمی از سوی وزیر کشور ابلاغ خواهد شد.

محمدحسین مقیمی که هم‌اکنون استاندار استان مرکزی است، دارای مدرک کارشناسی‌ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه شیراز و کارشناسی‌ارشد مدیریت سیستم و بهره‌وری است. وی در سال ۱۳۵۸ شهردار خمین و در سال ۱۳۶۸ قائم‌مقام معاون اجرایی هاشمی‌رفسنجانی رئیس‌جمهور وقت بود.

عضو شورای مرکزی جهادسازندگی خمین، عضو هیئت‌امنای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره، شرکت‌های فولاد و ذوب آهن اهواز، مسئول ستاد بازسازی و نوسازی مناطق جنگی، رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه کشور، استاندار استان خوزستان، استاندار کرمانشاه، معاون عمرانی وزارت کشور، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، رئیس هیئت مدیره فولاد اسفراین و نماینده مردم خمین در مجلس در مجلس هشتم از سوابق مقیمی است.

متن حکم وزیر کشور خطاب به محمد حسین مقیمی" معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی" بدین شرح است:

جناب آقای محمد حسین مقیمی
سلام علیکم
با عنایت به مراتب تعهد، درایت و تجارب ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون وقائم مقام وزیر در امور سیاسی منصوب می نمایم.

فراهم سازی مقدمات وشرایط برای برگزاری قانونی، هرچه شایسته تر و باشکوه تر انتخابات پیش رو، پیگیری لایحه های پیشنهادی قانون احزاب و تقسیمات کشوری، پیگیری امور مربوط به فعالیت احزاب و جمعیت ها از جمله مواردی است که انتظار دارد در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید ومأموریت های خطیر وزارت کشور در این حوزه نسبت به آن اهتمام و تلاش نمایید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظلله العالی» در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

 

نظر شما