شناسهٔ خبر: 80524 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعلام زمان فروش بلیت برای المپیک ریو

المپیک ریو مسئولان کمیته برگزاری بازی‌های المپیک در برزیل اعلام کردند که فروش بلیت‌ها به صورت الکترونیکی از اسفندماه آغاز خواهد شد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، مسئولان برگزاری بازی‌های المپیک ریو از سیستم بلیت فروشی این کشور برای المپیک ریو که ۵ تا ۲۱ آگوست ۲۰۱۶ آغاز می‌شود، خبر دادند که ۷.۵ میلیون بلیت برای تماشاگران در نظر گرفته شده است. هواداران می‌توانند برای تماشای مسابقات به سایت www.rio۲۰۱۶.com مراجعه کنند. البته ۷۰ درصد بلیت‌ها برای برزیلی‌ها در نظر گرفته شده است. ثبت‌نام از تماشاگران از اسفندماه آغاز خواهد شد.

بیش از نیمی از قیمت بلیت‌ها ۷۰ رئال (۳۰ دلار) یا کمتر است. کمترین قیمت بلیت‌ها یعنی ۴۰ رئال برای مسابقه وزنه‌برداری است. همچنین دانش‌آموزان، بازنشسته‌ها و معلولان می‌توانند با نصف قیمت اعلام شده یعنی ۲۰ رئال مسابقات را تماشا کنند.

مسئولان برگزاری بازی‌ها اعلام کردند ۳ درصد از بلیت‌ها به بهایی بالاتر از ۶۰۰ رئال فروخته خواهد شد که شامل فینال مسابقه دوی ۱۰۰ متر مردان است که انتظار می‌رود در آن اوسین بولت حضور داشته باشد.

برای هوادارانی که وضع مالی خوبی ندارند به ویژه کشوری که حداقل دستمزد ماهیانه ۲۷۵ دلار است، تهیه این بلیت سخت است. بیشترین قیمت بلیت برای افتتاحیه بازی‌های المپیک است که بهایی به مبلغ ۴۶۰۰ رئال را دارد.

مسئولان برگزاری بازی‌ها به هواداران از بازار سیاه برای فروش بلیت به قیمت بالا هشدار دادند.

 

نظر شما