شناسهٔ خبر: 80426 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انتقاد شدید کی روش از عدم وجود آزادی بیان

کارلوس کی روش431 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: قطر تیمی مدعی است و کاری که ما انجام خواهیم داد این است که سعی می‌کنیم برتری خود را در زمین پیاده کنیم.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ایران و قطر اظهار داشت: به تمام آقایان و خانم‌ها خوش‌آمد می‌گویم. مطمئنا بازی دشواری را پشت سر خواهیم گذاشت. قطر مراحل آماده‌سازی خود را به خوبی پشت سر گذاشته و سراسر انگیزه هستند. قطر تیم مدعی است و کاری که ما انجام خواهیم داد این است که سعی می‌کنیم برتری خود را در زمین پیاده کنیم و به نتیجه لازم برسیم.

وی در مورد اینکه ایران نمایش خوبی را مقابل بحرین داشت و نظم ایران می‌تواند برتری مقابل قطر را به وجود آورد یا خیر گفت: سعی می‌کنیم با سازمان‌دهی بالا بازی کنیم مطمئنا تمام بازیکنان یک هدف دارند که بهترین عملکرد خود را داشته باشند. قطر تیم خوبی دارد و با چالش بزرگی پیش رو خواهیم بود. حتی بازیکنانمان سعی می کنند پرواز یا شنا کنند تا بهترین بازی خود را انجام دهند. سعی می کنیم از بازی فردا لذت ببریم زیرا بازی‌های زیبایی را در این دوره از رقابت‌ها شاهد هستیم و ما هم می‌خواهیم لذت ببریم.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه وضعیت قضاوت داوران و اینکه شکست قطر مقابل امارات شاید یک اتفاق بود تصریح کرد: راجع به قسمت اول سوالتان نمی‌خواهم صحبت کنم. از ناظر AFC اجازه گرفتم که می‌توانم صحبت کنم که گفت خیر و من می‌گویم این است آزادی بیان!؟ خیلی مشخص است که اگر بخواهیم خیلی مودب در مورد داور صحبت کنیم اما باز هم نمی توانیم من دیگر صحبتی ندارم بعد از ۳۲ سال در فوتبال دارم متوجه می‌شوم که در مورد همه چیز فوتبال نمی‌شود صحبت کرد. احتمالا در اینجا حضور داریم فقط به خاطر اسپانسرها.

وی افزود: به خاطر اینکه در بازی فوتبال ۳ قشر حضور دارند مطمئنا مسئولان نظرشان درست است و نباید در مورد داورها صحبت کرد آنها هم اشتباه می کنند مثل بازیکنان و مربیان و این زیبایی فوتبال است که نتیجه را رقم می‌زند.

کی‌روش افزود: بازی قطر و امارات را دیروز دیدم و دیداری بود که می‌توانست هر دو تیم پیروز شوند اما امارات بازی بهتری به نمایش گذاشت و کارت‌های بهتری را روی میز گذاشت اما در این دام نمی افتیم. مطمئنا قطر تیم خوبی دارد و سعی می کنیم کیفیت خوبی را ارئه دهیم. آنها در ۱۴ بازی گذشته  ۲ شکست خورده‌اند. برای ایران مهم نیست که قطر چه کاری می خواهد کند.

وی در مورد اینکه ایران مقابل قطر هجومی بازی خواهد کرد گفت: امیدوارم هستیم این فرصت را داشته باشیم که حمله کنیم و انگیزه داریم تا به گل برسیم اما بستگی به بازی فردا دارد و لازم باشد دفاع هم خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه آیا تیم ملی تغییراتی خواهد داشت یا خیر گفت: تغییرات ما نگاه تاکتیکی به بازی خواهد بود اکثر بازیکنان نتوانسته اند زیاد کنار یکدیگر بازی کنند پس بیشتر همان بازیکنان دیدار گذشته را حفظ می کنیم و تغییر ما بیشتر تاکتیکی خواهد بود. دغدغه مصدومیت تیموریان را داشتیم که خوشبخاته رفع شد و دیگر دغدغه‌ای نداریم.

 

نظر شما